Un consumator din r. Sângerei a procurat recent un televizor model Samsung UE 55MU62724 în valoare de cca 15 000 lei. Din motivul lipsei acestui dispozitiv la depozit, consumatorul a fost ademenit să procure bunul din vitrina punctului comercial, care s-a demonstrat că nu avea sigiliu din fabrică. După o săptămână de la utilizarea acestuia, televizorul s-a dovedit a fi defect (acesta nu mai putea fi conectat), ceea ce a condiționat ca agentul economic să primească o reclamație în scris de la consumatorul nemulțumit. Din cauza faptului că agentul economic nu a răspuns solicitării consumatorului de a-i restitui contravaloarea produsului, acesta s-a adresat către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin intervenția căreia conflictul dintre consumator și agent economic a fost mediat pe cale amiabilă. În aceste condiții, consumatorului i-au revenit în buzunar 15 000 lei, contravaloarea pentru televizorul achiziționat defect.