Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă

Comunicate de presă

ianuarie   februarie   martie   aprilie   mai   iunie   iulie   august   septembrie   octombrie   noiembrie   decembrie
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31  
 
Atenție la procedurile de înfrumusețare pe care le folosiți!
Mai multe femei s-au plâns în această perioadă la Agenție pentru faptul că au beneficiat de o calitate joasă a serviciilor prestate. Astfel o consumatoare s-a ales cu o arsură pe față după ce și-a procurat o cremă de la un agent economic din Chișinău. O altă consumatoare, a avut de pătimit după ce a utilizat serviciile unui salon de înfrumusețare pentru a-și vopsi părul. În consecință, aceasteia i-a fost deteriorat părul, din cauza folosirii unui supradozaj de vopsea, ceea ce a cauzat un conflict între consumatoare și administratorul salonului.
17.12.2018   82 Accesări   
Consumatorii sunt informați despre importanța etichetei energetice a electrocasnicelor
Astăzi, 12 decembrie 2018, Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei împreună cu Agenţia pentru Eficienţă Energetică, au dat startul Campaniei "Alege inteligent! Economiseşte energie şi bani!". Campania are drept scop informarea cetățenilor în legătură cu beneficiile procurării electrocasnicelor în baza etichetei energeticeEvenimentul s-a derulat prin efectuarea vizitelor la mai multe magazine din Chişinău, specializate în comerţul aparatelor de uz casnic. Specialiştii ambelor instituţii au informat cumpărătorii despre necesitatea procurării aparatelor de uz casnic în funcţie de gradul de eficienţă energetică pe care îl au.
12.12.2018   103 Accesări   
   
Inspectorii APCSP s-au întrunit în cadrul unui atelier de lucru la Soroca și Florești
Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au întrunit în cadrul unor ateliere împreună cu reprezentanții mediului de afaceri, tineri liceeni, precum și reprezentanții Consiliului Raional Florești pentru a discuta aspecte importante ce țin de protecția drepturilor consumatorilor, organizarea și desfășurarea activității de întreprinzător, precum și comerțul electronic sigur în cadrul erei digitale.
11.12.2018   161 Accesări   
Vizite de consultanță în centre comerciale în perioada sărbătorilor de iarnă
În contextul intensificării comerțului din piețe și centre comerciale în perioada sărbătorilor de iarnă, inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței realizează vizite de consultanță în mai multe puncte comerciale din capitală. Astfel, în urma supravegherii acestor centre comerciale, specialiștii au constatat unele nereguli în procesul de comercializare a mărfii, și anume: lipsa pe unele etichete a informației în limba de stat, lipsa Registrului de reclamații, promoții pentru consumatori afișate incorect.
10.12.2018   78 Accesări   
   
Sezon rece, încălțăminte necalitativă pentru iarnă
În sezonul rece al anului, în cadrul APCSP au fost examinate numeroase petiții ce țin de calitatea încălțămintei (4 petiții), dar și calitatea vestimentației din acest sezon (geacă necalitativă).
10.12.2018   128 Accesări   
Instalații de încălzire cu reclamații
Pe parcursul săptămânii 26-30 noiembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au înregistrat peste 30 de petiții. Petiționarii s-au expus asupra produselor nesatisfăcătoare procurate. Odată cu răcirea temperaturii din termometre, aceștia s-au arătat nemulțumiți de funcționalitatea unui cazan de gaz și a unui termostat necalitativ achiziționat pentru o centrală termică, împiedicând consumatorul să regleze temperatura dorită a camerei. În aceste cazuri, consumatorii au solicitat reparația produselor sau înlocuirea acestora cu bunuri de calitate corespunzătoare.
04.12.2018   248 Accesări   
   
Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar
Moldovenii utilizează pe larg mijloacele de informare și comunicare. Aceștia au procurat recent mai multe notebook-uri (3) și telefoane (2), dar produsele au fost identificate a fi neconforme, consumatorii cerându-și dreptul de a remedia orice problemă apărută.
19.11.2018   182 Accesări   
APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor"
În contextul desfășurării Campaniei Naționale în domeniul siguranței comerțului electronic: "Cumpără isteț și sigur de acasă", reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) participă, astăzi, 15 noiembrie, în calitate de principali parteneri ai Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor".Workshopul este susținut de proiectul UE - Catedra Jean Monnet în cadrul politicilor UE de protecție a intereselor economice ale consumatorilor (EU4CONS), și abordează domeniul comerțului electronic și reglementările legale și instituționale ale acestuia în Republica Moldova.
15.11.2018   222 Accesări   
   
Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP
Directorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, Dl. Iurie Eremia, a participat astăzi, 14 noiembrie, la o întrevedere cu reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Dl.Teodor Cristian Hâncu.
14.11.2018   345 Accesări   
Invitație în cadrul workshopului: "COMERȚUL ELECTRONIC ȘI PROTECȚIA CONSUMATORILOR"
Stimați jurnaliști,Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor".Workshopul este susținut de proiectul UE - Catedra Jean Monnet în cadrul politicilor UE de protecție a intereselor economice ale consumatorilor (EU4CONS), și abordează domeniul comerțului electronic și reglementările legale și instituționale ale acestuia în Republica Moldova.
14.11.2018   142 Accesări   
   
Dispozitive moderne, dar necalitative
Cetățenii moldoveni achiționează produse dintre cele mai moderne, însă nu întotdeauna se dovedesc a fi calitative. Recent, o consumatoare a procurat pentru copilul său un ceas Wonlex, menit să localizeze copilul și să afișeze poziția acestuia pe telefonul parinților în Google maps. O altă doamnă a achiziționat dintr-un punct comercial din Chișinău o brățară pentru măsurarea ritmului cardiac și al tensiunii arteriale. Din motivul necorespunderii acestora cu parametrii de calitate al produselor, consumatoarele au înaintat reclamații către APCSP prin intermediul căreia acestea își solicită drepturile de a remedia problemele apărute, înlocui sau cere restituirea contravalorii produsului.
12.11.2018   167 Accesări   
"Măsoară corect și garantează calitate"
Inspectorii Direcției control metrologic din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței desfășoară Campania de informare cu genericul: "Măsoară corect și garantează cantitatea", care are ca scop asigurarea cantității produselor preambalate prin utilizarea corectă a mijloacelor de măsurare.Inspectorii au vizitat unitățile de producere ale companiei "JLK" , "Nefis" și "Supraten" unde au fost efectuate măsurări al produselor lactate precum și de patiserie.
08.11.2018   123 Accesări   
   
Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare
Recent, câțiva consumatori s-au arătat indignați de prestarea serviciilor bancare în cadrul a două bănci comerciale din capitală. Consumatorii au beneficiat de executarea unui transfer bancar din străinătate, care din neglijența angajaților, nu au reușit să ridice suma bănească primită, precum și reclamarea de către un consumator a perceperii ilegale a reprezentanților băncii a unei taxe pentru serviciile gospodărești comunale.
05.11.2018   283 Accesări   
Vin compromis din cauza butoiului de inox recent procurat
În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a fost înregistrată recent o petiție de la un consumator din sudul Moldovei, care a procurat de la un agent economic un butoi din inox. La exploatarea produsului industrial, consumatorul a constatat că vinul produs s-a oxidat, ceea ce l-a determinat să solicite comerciantului prin intermediul Agenției contravaloarea produsului. Ulterior prin efectuarea unei expertize independente se va demonstra dacă paguba adusă consumatorului este cauzată de producerea necalitativă a butoiului (neutilizarea gazului inert la sudare)
30.10.2018   265 Accesări   
   
Reprezentanții APCSP au desfășurat un workshop despre responsabilitățile agenților economici față de consumatori în cadrul comerțului electronic
Astăzi, 25 octombrie curent, reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au reunit în cadrul unui workshop împreună cu reprezentanții mediului de afaceri, pentru a dezbate cele mai importante aspecte cu referire la protecția consumatorilor în cadrul comerțului electronic.
25.10.2018   274 Accesări   
   
Invitație la workshopul: "RESPONSABILITĂȚI FAȚĂ DE CONSUMATOR ÎN CADRUL COMERȚULUI ELECTRONIC"
Stimați jurnaliști,Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați la lansarea CAMPANIEI NAȚIONALE ÎN DOMENIUL SIGURANȚEI COMERȚULUI ELECTRONIC: „Cumpără isteț și sigur de acasă".Evenimentul de deschidere se va desfăşura cu organizarea unei mese rotunde cu genericul
24.10.2018   122 Accesări   
Anunț către reprezentanții agențiilor de turism din R.M
În conformitate cu Legea Nr. 352 din  24.11.2006 cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţii turistice în Republica Moldova  informăm reprezentanții agențiilor de turism  să prezinte Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței dări de seamă trimestriale privind utilizarea formularelor voucherelor turistice.Data limită: 25
23.10.2018   89 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
În contextul utilizării pe larg, în prezent, a dispozitivelor digitale de către consumatori, în adresa APCSP au fost direcționate numeroase reclamații privind calitatea neconformă a telefoanelor mobile procurate, precum și a serviciilor necorespunzătoare de reparație a acestora (servicii GSM- 6 petiții). Dat fiind acest fapt, consumatorii trebuie să țină cont de faptul solicitării calității din partea subiectului economic, precum și respectarea legislației privind reparația produsului în cadrul unei perioade de timp rezonabile, care să nu depășească 14 zile calendaristice de la data în care consumatorul a adus cunoștință vânzătorului neconformitatea produsului. Termenul se poate prelungi numai cu acordul consumatorului și este stipulat în contract.
22.10.2018   187 Accesări   
Dăm start Campaniei "Spune NU- produselor contrafăcute!
Astăzi, 22 octombrie, în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a avut loc evenimentul de lansare a Campaniei de informare și educare: "Spune NU- produselor contrafăcute!" , care urmărește drept obiectiv informarea și educarea cetățenilor privind prejudiciul social și
22.10.2018   353 Accesări   
   
1 2 3 4 5 6 »»
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1799850 |  ieri: 1663 |  azi: 480 |  online: 13   actualizat la: 18.12.2018
Creat de Brand.md