Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă

Comunicate de presă

ianuarie   februarie   martie   aprilie   mai   iunie   iulie   august   septembrie   octombrie   noiembrie   decembrie
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31  
 
Vizite de consultanță comune cu Agenția Națională pentru Sănătate Publică (ANSP) în cadrul zonelor de agrement din țară
În perioda estivală tot mai mulți consumatori aleg să se odihnească în zonele de agrement acvatice din Republica Moldova. Nu toți, cunosc însă, că nerepectarea condițile sanitaro-igienice de către agenții economici ar putea cauza consecințe nefaste pentru consumatori.În acest context, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței dă start unei noi Campanii de informare cu genericul: "Centre de agrement sigure pentru consumatori!", care are ca scop informarea consumatorilor asupra siguranței utilizării zonelor de agrement, asupra drepturilor legitime ce le au utilizând aceste servicii, precum și consilierea agenților economici în vederea respectării actelor legislative privind respectarea normelor sanitaro-igienice și protecția drepturilor consumatorilor.
20.08.2018   15 Accesări   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
1. În cadrul Cancelariei Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) au fost înregistrate 33 de reclamații, dintre care 4 au fost redirecționate către alte autorități.
20.08.2018   47 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
1. În cadrul Cancelariei Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) au fost înregistrate 41 de reclamații, dintre care 3 au fost readresate către alte autorități.- Pe primul loc în topul reclamațiilor săptămânale s-au stabilit obiectele electrice de uz casnic, 6 dintre consumatori reclamând calitatea televizoarelor, aragazului, lăzii frigorifice, încălzitorului de apă electric, precum și a ceainicului electric.
13.08.2018   132 Accesări   
ANUNȚ!
Stimați consumatori! Anunțăm că din cauza unor probleme tehnice, TELEFONUL CONSUMATORULUI 022 74 14 64 nu este funcțional. Problema urmează a fi remediată în cel mai scurt timp. Dat fiind acest fapt, reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
10.08.2018   81 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în perioada 30 iulie - 3 august, a fost sesizată de numeroși consumatori privind calitatea prestării serviciilor turistice. În cazul a 5 reclamații înaintate de către consumatori este examinat motivul prestării necorespunzătoare a serviciilor turistice, hoteliere sau chiar neprestarea acestor servicii. În funcție de problema înaintată, aceștia sunt în drept să solicite stabilirea unei despăgubiri pentru serviciul prestat necorespunzător, reducerea corespunzătoare a prețului sau restituirea contravalorii serviciului în cazul neprestării acestuia.
06.08.2018   135 Accesări   
Consilierea tinerilor consumatori în taberele de odihnă prin Campania: „Cunoașteți drepturile de mic, fii voinic"
Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței demarează o Campanie de informare în mai multe tabere de odihnă din țară. Campania de informare cu genericul: „Cunoașteți drepturile de mic, fii voinic" este destinată copiilor și adolescenților întru cunoașterea drepturilor lor, în ceea ce privește achiziționarea ulterioară a produselor și beneficierea de servicii. Astfel, angajații APCSP merg în aceste instituții pentru a informa tinerii despre rolul important pe care aceștia îl au în a-și cunoaște drepturile pentru a fi mai bine protejați.
03.08.2018   66 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
În atenția Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit în perioada 23-27 iulie un număr de 30 de reclamații (APCSP). Astfel, în acest termen, consumatorii și-au înaintat pretențiile față de o companie de recrutare a studenților în Statele Unite ale Americii, aceștia invocând ca motiv nerespectarea clauzelor contractuale.
30.07.2018   135 Accesări   
SIGURANȚA OCUPAȚIONALĂ ÎN VIZORUL APCSP
În temeiul prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1089 din 18.12.2017 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), reprezentanții APCSP monitorizează domeniul serviciilor (inclusiv turistice), metrologie, supravegherea și controlul de stat al activităților în domeniul jocurilor de noroc, respectarea condiţiilor de licenţiere conform domeniului de competenţă, protecţia consumatorilor, precum și domeniul siguranței ocupaționale în cadrul raportului de muncă dintre angajator și angajat.
26.07.2018   96 Accesări   
   
Seminar în cadrul proiectului „Suport pentru cadrul infrastructurii calității în contextul DCFTA în Republica Moldova"
În data de 24 iulie, 2018, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP),a găzduit un training cu reprezentanții proiectului „Suport pentru cadrul infrastructurii calității în contextul DCFTA în Republica Moldova". Seminarul a avut drept subiect "Tehnicile privind cele mai bune practici, prin implementarea Planului de Proiect: "Supravegherea Pieței la fața locului, Inspecția și Eșantionarea".
25.07.2018   160 Accesări   
Buletin informativ electronic, semestrul I, 2018
Vezi în : româna   24.07.2018   128 Accesări   // 2341.989 Kb
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Recent, autoritatea abilitată ca punct de contact național în protecția consumatorilor, a înregistrat o serie de petiții ce au invocat utilizarea clauzelor abuzive în contractele de micro-finanțare și contractele de investiții. Astfel, 5 sesizări din cele expuse de către consumatori s-au raportat la utilizarea unor prevederi contractuale abuzive în contractele de împrumut și cele de investiții în imobile.
23.07.2018   110 Accesări   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Prin intermediul modalităților de sesizare a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, în perioada 9-13 iulie au fost depuse 36 de reclamații. Printre petițiile înaintate s-au evidențiat un șir de plângeri în vederea prestării necalitative a serviciilor de reparație în cazul diferitor produse: televizor, telefon, mașină de spălat etc.
16.07.2018   171 Accesări   
   
Lansarea Campaniei de informare: "Respectă legea, comercializează cu bun simț"
În conformitate cu intrarea în vigoare la 1 iulie a prevederilor Hotărârii Guvernului 613 din 1 august 2017 privind obligativitatea comercializării produselor de tutun și produse conexe etichetate cu avertismente de sănătate, astăzi, 12 iulie, inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au demarat o Campanie de informare în vederea inspectării articolelor de tutun comercializate.
12.07.2018   114 Accesări   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a fost sesizată în ultima perioadă de numeroși consumatori privind prestarea necalitativă a reparației autovehiculelor de către agenții economici care utilizează acest gen de activitate.Astfel, 5 dintre petițiile depuse de către consumatori au invocat ca motiv de reclamație, reparația necorespunzătoare a automobilelor. Dacă în unele cazuri, consumatorii se plâng pe faptul că piesele înlocuite nu sunt de calitate sau nu au fost efectuate lucrări corespunzătoare de vopsire a mașinii, schimbare a uleiului etc., de această dată consumatorii au reclamat încălcarea drepturilor lor de a primi o confirmare pentru serviciul achitat (bon fiscal). Aceste petiții au fost redirecționate către Serviciul Fiscal de Stat, care urmează să le examineze conform competențelor.
09.07.2018   185 Accesări   
   
Campanie de informare privind importanța montării corecte a contoarelor de apă
În scopul protejării persoanelor fizice și juridice împotriva măsurărilor incorecte sau false în rezultatul utilizării apei, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a inițiat o Campanie de informare referitor la montarea corectă a contoarelor de apă. Campania cu genericul: „Informat vs facturat corect la volumul de apă consumat" are ca țintă publicul larg și este menită să sensibilizeze consumatorul asupra corectitudinii montării mijloacelor de măsurare și evidența corectă a volumului de apă consumat.
03.07.2018   159 Accesări   
APCSP supraveghează siguranța ocupațională a angajaților la locul de muncă
Inspectorii Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au efectuat vizite de consultanță în cadrul unei întreprinderi de fabricare a geamurilor și ușilor din termopane și în cadrul unei fabrici de mobilă în vederea instruirii privind siguranța ocupațională întru prevenirea accidentelor de muncă.
03.07.2018   126 Accesări   
   
TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR
În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost înaintate o serie de reclamații privind prestarea mai multor servicii. Într-un caz o consumatoare a reclamat necorespunderea calității serviciului de masaj prestat. Din motivul realizării procedurii în timp mai scurt decât cel stabilit, precum și calității necorespunzătoare, consumatoarea a refuzat să achite pentru serviciu, depunând o sesizare către Agenție.
02.07.2018   136 Accesări   
ATENȚIE, INSPECTORI FALȘI!
 Stimați consumatori și agenți economici, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței ține să Vă avertizeze că unele asociații obștești se prezintă la locurile de activitate al agenților economic și efectuează controale.Ținem să Vă informăm că Asociațiile Obștești au ca scop unic, apărarea drepturilor şi intereselor legitime ale consumatorilor, fără a urmări realizarea de profit pentru membrii săi.
27.06.2018   248 Accesări   
   
TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR
Autoritatea de protecție de a drepturilor consumatorilor din Republica Moldova a înregistrat pentru perioada precedentă un număr record de 59 de reclamații.Statisticile Agenției arată că 9 dintre reclamațiile depuse vizează încălcarea programului de muncă, prin nerespectarea orelor de muncă și încălcarea ordinii publice în orele nocturne în cadrul unui punct comercial din capitală.În același timp, 4 petiții din numărul total s-au referit la calitatea necorespunzătoare a serviciilor de reparație auto (motor al automobilului ce s-a defectat în timpul reparației, filtru pentru motor necalitativ etc.)
25.06.2018   157 Accesări   
Astăzi este marcată Ziua profesională a funcționarului public
Stimați colegi!La data de 23 iunie marcăm Ziua profesională a funcționarului public. Cu acest prilej, adresez tuturor angajaților din serviciul public cuvinte de mulțumire pentru dedicația, responsabilitatea, corectitudinea de care dați dovadă zi de zi
23.06.2018   79 Accesări   
   
1 2 3 4 5 6 »»
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1662556 |  ieri: 543 |  azi: 20 |  online: 1   actualizat la: 20.08.2018
Creat de Brand.md