Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă

Comunicate de presă

ianuarie   februarie   martie   aprilie   mai   iunie   iulie   august   septembrie   octombrie   noiembrie   decembrie
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   30  
 
Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar
Moldovenii utilizează pe larg mijloacele de informare și comunicare. Aceștia au procurat recent mai multe notebook-uri (3) și telefoane (2), dar produsele au fost identificate a fi neconforme, consumatorii cerându-și dreptul de a remedia orice problemă apărută.
19.11.2018   59 Accesări   
APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor"
În contextul desfășurării Campaniei Naționale în domeniul siguranței comerțului electronic: "Cumpără isteț și sigur de acasă", reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) participă, astăzi, 15 noiembrie, în calitate de principali parteneri ai Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor".Workshopul este susținut de proiectul UE - Catedra Jean Monnet în cadrul politicilor UE de protecție a intereselor economice ale consumatorilor (EU4CONS), și abordează domeniul comerțului electronic și reglementările legale și instituționale ale acestuia în Republica Moldova.
15.11.2018   103 Accesări   
   
Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP
Directorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, Dl. Iurie Eremia, a participat astăzi, 14 noiembrie, la o întrevedere cu reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Dl.Teodor Cristian Hâncu.
14.11.2018   212 Accesări   
Invitație în cadrul workshopului: "COMERȚUL ELECTRONIC ȘI PROTECȚIA CONSUMATORILOR"
Stimați jurnaliști,Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor".Workshopul este susținut de proiectul UE - Catedra Jean Monnet în cadrul politicilor UE de protecție a intereselor economice ale consumatorilor (EU4CONS), și abordează domeniul comerțului electronic și reglementările legale și instituționale ale acestuia în Republica Moldova.
14.11.2018   61 Accesări   
   
Dispozitive moderne, dar necalitative
Cetățenii moldoveni achiționează produse dintre cele mai moderne, însă nu întotdeauna se dovedesc a fi calitative. Recent, o consumatoare a procurat pentru copilul său un ceas Wonlex, menit să localizeze copilul și să afișeze poziția acestuia pe telefonul parinților în Google maps. O altă doamnă a achiziționat dintr-un punct comercial din Chișinău o brățară pentru măsurarea ritmului cardiac și al tensiunii arteriale. Din motivul necorespunderii acestora cu parametrii de calitate al produselor, consumatoarele au înaintat reclamații către APCSP prin intermediul căreia acestea își solicită drepturile de a remedia problemele apărute, înlocui sau cere restituirea contravalorii produsului.
12.11.2018   120 Accesări   
"Măsoară corect și garantează calitate"
Inspectorii Direcției control metrologic din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței desfășoară Campania de informare cu genericul: "Măsoară corect și garantează cantitatea", care are ca scop asigurarea cantității produselor preambalate prin utilizarea corectă a mijloacelor de măsurare.Inspectorii au vizitat unitățile de producere ale companiei "JLK" , "Nefis" și "Supraten" unde au fost efectuate măsurări al produselor lactate precum și de patiserie.
08.11.2018   91 Accesări   
   
Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare
Recent, câțiva consumatori s-au arătat indignați de prestarea serviciilor bancare în cadrul a două bănci comerciale din capitală. Consumatorii au beneficiat de executarea unui transfer bancar din străinătate, care din neglijența angajaților, nu au reușit să ridice suma bănească primită, precum și reclamarea de către un consumator a perceperii ilegale a reprezentanților băncii a unei taxe pentru serviciile gospodărești comunale.
05.11.2018   197 Accesări   
Vin compromis din cauza butoiului de inox recent procurat
În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a fost înregistrată recent o petiție de la un consumator din sudul Moldovei, care a procurat de la un agent economic un butoi din inox. La exploatarea produsului industrial, consumatorul a constatat că vinul produs s-a oxidat, ceea ce l-a determinat să solicite comerciantului prin intermediul Agenției contravaloarea produsului. Ulterior prin efectuarea unei expertize independente se va demonstra dacă paguba adusă consumatorului este cauzată de producerea necalitativă a butoiului (neutilizarea gazului inert la sudare)
30.10.2018   205 Accesări   
   
Reprezentanții APCSP au desfășurat un workshop despre responsabilitățile agenților economici față de consumatori în cadrul comerțului electronic
Astăzi, 25 octombrie curent, reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au reunit în cadrul unui workshop împreună cu reprezentanții mediului de afaceri, pentru a dezbate cele mai importante aspecte cu referire la protecția consumatorilor în cadrul comerțului electronic.
25.10.2018   205 Accesări   
   
Invitație la workshopul: "RESPONSABILITĂȚI FAȚĂ DE CONSUMATOR ÎN CADRUL COMERȚULUI ELECTRONIC"
Stimați jurnaliști,Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) vă invită să participați la lansarea CAMPANIEI NAȚIONALE ÎN DOMENIUL SIGURANȚEI COMERȚULUI ELECTRONIC: „Cumpără isteț și sigur de acasă".Evenimentul de deschidere se va desfăşura cu organizarea unei mese rotunde cu genericul
24.10.2018   97 Accesări   
Anunț către reprezentanții agențiilor de turism din R.M
În conformitate cu Legea Nr. 352 din  24.11.2006 cu privire la organizarea şi desfăşurarea activităţii turistice în Republica Moldova  informăm reprezentanții agențiilor de turism  să prezinte Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței dări de seamă trimestriale privind utilizarea formularelor voucherelor turistice.Data limită: 25
23.10.2018   63 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
În contextul utilizării pe larg, în prezent, a dispozitivelor digitale de către consumatori, în adresa APCSP au fost direcționate numeroase reclamații privind calitatea neconformă a telefoanelor mobile procurate, precum și a serviciilor necorespunzătoare de reparație a acestora (servicii GSM- 6 petiții). Dat fiind acest fapt, consumatorii trebuie să țină cont de faptul solicitării calității din partea subiectului economic, precum și respectarea legislației privind reparația produsului în cadrul unei perioade de timp rezonabile, care să nu depășească 14 zile calendaristice de la data în care consumatorul a adus cunoștință vânzătorului neconformitatea produsului. Termenul se poate prelungi numai cu acordul consumatorului și este stipulat în contract.
22.10.2018   165 Accesări   
Dăm start Campaniei "Spune NU- produselor contrafăcute!
Astăzi, 22 octombrie, în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a avut loc evenimentul de lansare a Campaniei de informare și educare: "Spune NU- produselor contrafăcute!" , care urmărește drept obiectiv informarea și educarea cetățenilor privind prejudiciul social și
22.10.2018   177 Accesări   
   
Ședință de lucru a reprezentanților APCSP cu Organizația Națională de Protecție a Consumatorilor din România
În perioada 19-20 octombrie, o delegație din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, precum și a Centrului Național pentru Protecția Intereselor Economice ale Consumatorilor vor participa la o vizită de lucru împreună cu Organizația Națională de Protecție a Consumatorilor "InfoCons"din România.Prima întâlnire între reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și Dl. președinte al "InfoCons", Sorin Mierlea a avut loc în această dimineață astăzi, 19 octombrie curent.
19.10.2018   188 Accesări   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții, în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora.
15.10.2018   282 Accesări   
   
ATENȚIE, TAXIMETRIȘTI FALȘI!
Stimați consumatori, în cadrul Agenției crește zilnic numărul reclamațiilor cu privire la serviciile de taxi neconforme, care sunt oferite prin intermediul platformelor mobile. Cum se întâmplă totul??? Consumatorii fac comandă de o mașină de taxi pe aplicațiile mobile. La preluarea comenzii, poate veni o mașină "obișnuită", ce nu poate fi considerat drept serviciu legal de taxi.
12.10.2018   155 Accesări   
Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au participat în cadrul celei de-a 17-a ediţii a Zilei Naţionale a Vinului
Reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au participat  în cadrul Zilei Naționale a Vinului- "Vinul din sufletul Moldovei", sărbătorită în perioada 6-7 octombrie în  Piaţa Marii Adunări Naţionale.Aceștia au susținut calitatea produsului autohton printr-un șir de informații expuse
08.10.2018   145 Accesări   
   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
În perioada 1-5 octombrie în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit 26 de sesizări de la consumatori.Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Astfel, aceștia au solicitat alimentarea calitativă a automobilelor cu produse petroliere, motivând necorespunderea alimentării din punct de vedere cantitativ și calitativ a benzinei (2 reclamații).
08.10.2018   97 Accesări   
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit recent noi sesizări cu privire la serviciile turistice prestate. Astfel numai pentru primul semestru al anului curent, reclamațiile depuse de consumatori în urma prestării necalitative sau neprestarea acestor servicii au constituit 55 de petiții.
01.10.2018   148 Accesări   
   
1 2 3 4 5 6 »»
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1756800 |  ieri: 1941 |  azi: 1501 |  online: 59   actualizat la: 19.11.2018
Creat de Brand.md