Prima   »  Cazuri de succes » Cu sprijinul Agenţiei, un consumator a reuşit să obţină contravaloarea produsului procurat de la un agent economic ce a refuzat să-i soluţioneze problema conform certificatului de garanţie

Cu sprijinul Agenţiei, un consumator a reuşit să obţină contravaloarea produsului procurat de la un agent economic ce a refuzat să-i soluţioneze problema conform certificatului de garanţie  

30.06.2015
  793 Accesări  

  Recent, un consumator şi-a procurat un telefon mobil (Lenovo 766) de la un agent economic, peste puţin timp telefonul s-a defectat şi ulterior consumatorul s-a adresat către agentul economic cu o cerere pentru ai soluţiona problema conform certificatului de garanţie. Agentul economic a refuzat soluţionarea problemei şi pe această cale consumatorul s-a adresat către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor depunînd o petiţie în acest sens. În rezultatul implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, conform petiţiei depuse, agentul economic a plătit contravaloarea telefonului consumatorului în sumă de 2140 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.

  Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la LINIA FIERBINTE 022 74-14-64   sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsanadri, 78 etajul 1,5. 

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » Cu sprijinul Agenţiei, un consumator a reuşit să obţină contravaloarea produsului procurat de la un agent economic ce a refuzat să-i soluţioneze problema conform certificatului de garanţie
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1275985 |  ieri: 1242 |  azi: 1192 |  online: 41   actualizat la: 20.10.2017
Creat de Brand.md