Recent, dna Nadejda (numele a fost schimbat) din oraşul Chișinău s-a adresat unui agent economic pentru servicii de retușare a hainei, pentru care a achitat 160 lei. Drept urmare a executării lucrării, consumatorul a constatat că asupra bunului care costa 6750 lei au fost executate niște lucrări care nu corespundeau cu cele solicitate, iar posibilitățile de a mai face careva modificări în vederea reparării defeciențelor erau epuizate, ceea ce a facut-o pe dna Nadejada să solicite returnarea contravalorii bunului 6750 lei, dar fără nici un succes. Ulterior, dna Nadejda a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC) prin care a solicitat implicarea APC în vederea restituirii banilor pentru serviciul prestat necorepunzător, și drept prejudiciul - costul hainei.
În urma examinării petiției, Agenția pentru Protecția Consumatorilor a inițiat controlul asupra corespunderii serviciilor prestate cu cerințele prescrise și declarate.
Reeșind din rezultatele controlului, la sediul APC a fost înregistrată o recipisa depusă de dna Nadejda prin care a comunicat că problema înaintată către agentul economic a fost soluționată pe cale amiabilă și i-a fost restituită suma de 6750 lei pentru produs și 160 lei pentru serviciul prestat necorespunzător.