Prima   »  Cazuri de succes » 3700 lei restituiți consumatorului pentru un smartphone defect

3700 lei restituiți consumatorului pentru un smartphone defect  

24.08.2017
  334 Accesări  

Un consumator  a achiziționat un smartphone  în valoare de 3700 lei dintr-un magazin specializat din capitală. Cutia telefonului nu era sigilată și era puțin uzată. Peste 5 zile de la procurare, telefonul s-a dovedit a fi defect și consumatorul s-a adresat agentului economic cu o reclamație prin care cere înlocuirea sau restituirea contravalorii produsului. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Reclamația a fost soluționată pe cale amiabilă, restituindu-i-se, astfel, contravaloarea smartphone-ului procurat, în sumă de 3700 lei. Comerciantul a fost informat despre obligațiile și drepturile vânzătorului  și  avertizat să respecte drepturile  consumatorilor, neadmițând ulterior asemenea încălcări.

În perioada termenului de garanție, consumatorii sunt în drept să returneze agentului economic produsul nealimentar neconform, cerînd înlocuirea sau returnarea contravalorii acestuia. 

Prezentul articol este reglementat de Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor.

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » 3700 lei restituiți consumatorului pentru un smartphone defect
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1310049 |  ieri: 1090 |  azi: 314 |  online: 34   actualizat la: 16.11.2017
Creat de Brand.md