vezi mai mult

INEL DE AUR CU GHINION
  
 
Rea-credință la instalarea unei răstigniri
  
 
 
Prima   »  Cazuri de succes » APCSP a ajutat o familie să-i fie restituiți banii pentru un cuptor electric cu defecțiuni

APCSP a ajutat o familie să-i fie restituiți banii pentru un cuptor electric cu defecțiuni  

19.12.2017
  421 Accesări  

Recent, un consumator din municipiul Chișinău a avut ghinionul să  procure de la un agent economic un produs electric de uz casnic (cuptor electric), care s-a dovedit a fi de  de calitate necorespunzătoare. După ce li s-a livrat marfa, familia a testat funcționalitatea cuptorului indicând-ui o temperatură de 250 °C, însă după timpul programat de 15 minute, s-a depistat că atât ușa din sticlă, cât și toată carcasa s-a supraîncălzit. Ținând cont că familia are un copil mic, produsul i-a pus în gardă pe părinți, hotărând să îl restituie magazinului vizat. Astfel, s-a depus o cerere prealabilă către administratorul întreprinderii, prin care s-a solicitat schimbarea aparatului electrocasnic cu un alt produs de calitate corespunzătoare. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În rezultatul implicării agenției, în soluționarea problemei respective, agentul economic în comun acord cu petiționarul a satisfăcut revendicările consumatorului, restituindu-i contravaloarea produsului reclamat în sumă de 963 lei.

 

 

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » APCSP a ajutat o familie să-i fie restituiți banii pentru un cuptor electric cu defecțiuni
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1689529 |  ieri: 2043 |  azi: 990 |  online: 75   actualizat la: 21.09.2018
Creat de Brand.md