vezi mai mult

 
 
 
Prima   »  Cazuri de succes » UN NOU CAZ DE RESTITUIRE A BANILOR PENTRU UN SMARTPHONE DEFECT

UN NOU CAZ DE RESTITUIRE A BANILOR PENTRU UN SMARTPHONE DEFECT  

31.01.2018
  171 Accesări  

O consumatoare din Chișinău a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil. În  timpul exploatării  telefonului, pe ecranul smartphonului au apărut niște puncte negre, care erau vizibile pe imaginea camerei video. N-a trecut mult timp când cumpărătoarea a observat că se desprinde de la ecran și carcasa metalică încorporată în jurul acestuia.

Consumatoarea a apelat imediat pe reprezentanții magazinului. Din cauza faptului că agentul economic  nu a putut oferi un răspuns, consumatoarea s-a adresat acestuia cu o reclamație în scris. Nici în urma acestei acțiuni nu a fost revendicată solicitarea cumpărătoarei, astfel că aceasta a hotărât să depună  o petiție în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin intermediul căreia consumatoarea și-a întors în buzunar contravaloarea produsului de 4347 lei.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » UN NOU CAZ DE RESTITUIRE A BANILOR PENTRU UN SMARTPHONE DEFECT
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1434526 |  ieri: 1360 |  azi: 370 |  online: 16   actualizat la: 18.02.2018
Creat de Brand.md