vezi mai mult

Consumator cu dubii privind originalitatea produsului
  
 
Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși
  
 
 
Prima   »  Cazuri de succes » ȘI-A CERUT DREPTURILE, ȘI-A REPARAT MAȘINA DE SPĂLAT

ȘI-A CERUT DREPTURILE, ȘI-A REPARAT MAȘINA DE SPĂLAT  

13.02.2018
  457 Accesări  

Un consumator din Stăuceni a procurat în luna februarie a anului 2017 o mașină de spălat, pentru care a primit un termen de garanție de 1 an.  După  8 luni de la exploatarea acesteia  mașina s-a defectat. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, însă a constatat că acesta era greșit. Într-un final, consumatorul  a reușit să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii. Acesta a menționat că compania în cauză nu dispune de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat și consumatorul va fi anunțat când se va dispune de  piese.

Ulterior, consumatorului i-a fost transportată mașina la un service specializat pentru a fi remediate deficiențele produsului. Acesta s-a deplasat la fața locului peste câteva zile, constatând că, de fapt, obiectul de uz casnic încă nu a fost reparat.

În acest context, consumatorul  a apelat la TELEFONUL CONSUMATORULUI  - 022 71 14 64, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii APCSP, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în  mod gratuit. Astfel, revendicările consumatorului  au fost soluționate pe cale amiabilă.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » ȘI-A CERUT DREPTURILE, ȘI-A REPARAT MAȘINA DE SPĂLAT
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1660679 |  ieri: 543 |  azi: 166 |  online: 22   actualizat la: 17.08.2018
Creat de Brand.md