Prima   »  Cazuri de succes » TERMINALE DE PLATĂ CU NĂBĂDĂI

TERMINALE DE PLATĂ CU NĂBĂDĂI  

02.03.2018
  330 Accesări  

Un consumator din r-nul Fălești  a întâmpinat o problemă la transferarea  banilor într-un cont  pentru  a procura online un produs. Utilizatorul a realizat transferul printr-un terminal de plată. La introducerea a unei bancnote cu valoarea de 500, terminalul a identificat-o drept a fi de 200. În urma acestui fapt, consumatorul a telefonat imediat la Linia Fierbinte indicată pe bonul fiscal. După nenumărate încercări de a vorbi cu agentul economic care se face responsabil de această situație, consumatorul așa și nu a reușit să ia legătura cu acesta.  

În această situație s-a pomenit și o consumatoare din Chișinău, care a utilizat terminalul de plată pentru achitarea serviciilor comunale. Aceasta a decis să folosească pentru achitarea serviciilor un alt terminal, la  care, de asemenea, s-a produs o eroare de calcul, consumatoarea rămânând păgubașă.Consumatoarea, de asemenea,  nu a putut obține o reacție din partea agentului economic vizat.

În consecință, consumatorii au depus reclamații în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, prin implicarea căreia, aceștia și-au restituit toate pagubele materiale suferite.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » TERMINALE DE PLATĂ CU NĂBĂDĂI
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1596004 |  ieri: 737 |  azi: 660 |  online: 13   actualizat la: 20.06.2018
Creat de Brand.md