Prima   »  Cazuri de succes » Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși

Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși  

03.08.2018
  647 Accesări  

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței este solicitată zilinic de consumatori, ce au întâmpinat dificultăți la achiziționarea bunurilor și prestarea unei game largi de servicii. Statisticile Agenției arată că, cele mai reclamate servicii oferite pentru consumatori în ultimul an, sunt cu privire la reparația automobilelor, precum și cu privire la serviciile turistice. În acest sens, consumatorilor li s-au restituit pentru necorespunderea serviciilor prestate în aceste cazuri cca 22 000 lei și respectiv, 12 000 lei.

În acest context, în adresa APCSP a fost depusă o petiție în vederea prestării necalitative a amenajării unei săli de nunți. În baza contractului încheiat între agent economic și consumator au fost stabilite modul și condițiile de amenajare a sălii, achitându-se pentru prestarea acestui serviciu o sumă de 550 de euro (echivalentul a 10,697 lei). În momentul prestării serviciului, consumatorul a constatat că decorul realizat nu a corespuns contractului încheiat. Astfel, acesta a decis să sesizeze organele de resort pentru a interveni spre soluționarea divergențelor produse. Drept rezultat, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, s-a implicat în soluționarea conflictului, prin rezolvarea acestuia pe cale amiabilă. Măsurile întreprinse de Agenție,  au impulsionat restituirea către consumator a unei reduceri pentru prestarea necorespunzătoare a serviciului de 150 de euro (echivalentul a cca 3000 lei), ceea ce a satisfăcut pretențiile consumatorului.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » Servicii necorespunzătoare, nuntași pretențioși
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1793208 |  ieri: 1837 |  azi: 1710 |  online: 36   actualizat la: 14.12.2018
Creat de Brand.md