Prima   »  Cazuri de succes » INEL DE AUR CU GHINION

INEL DE AUR CU GHINION  

21.09.2018
  682 Accesări  

Recent,  o doamnă din Cimișlia a procurat un produs din aur ( inel de aur) de la un magazin de bijuterii din capitală. După doar 1 zi de la achiziționarea acestuia, pe produsul nou putea fi remarcată o pată de culoare cafenie închis. Consumatoarea s-a adresat imediat agentului economic solicitând remedierea gratuită a deficiențelor apărute la produs.  Agentul economic a satisfăcut pretențiile consumatoarei, executând lucrări de curățare asupra produsului.

Spre uimirea tuturora, după câteva zile, consumatoarea din nou, a constatat că pata a reapărut. În rezultat, aceasta s-a adresat către agent economic cerând dreptul de a i se înlocui produsul sau a i se restitui contravaloarea produsului.

Pretențiile consumatoarei au fost indicate conform normelor legale în Registrul de reclamații deținut de către subiect economic.  Acesta, însă a refuzat să satisfacă cerințele consumatoarei, motivând exploatarea incorectă a produsului prin încălcarea condițiilor de manipulare a acestuia.

În rezultat, consumatoarea a sesizat Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței printr-o petiție. Prin urmare, autoritatea centrală abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor a obligat agentul economic să efectueze o exepertiză tehnică, prin care nu a putut fi dovedită vina consumatoarei. Astfel,  APCSP a întreprins toate măsurile necesare, agentul economic restitituindu-i cumpărătoarei contravaloarea bijuteriei procurate  de cca 2000 lei.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Cazuri de succes » INEL DE AUR CU GHINION
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1799031 |  ieri: 2110 |  azi: 1363 |  online: 8   actualizat la: 18.12.2018
Creat de Brand.md