În cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a fost notificată o petiție a unei doamne din Chișinău, ce a procurat un pachet turistic în Grecia. Consumatoarea a achitat pentru sejur peste 1390 euro. Acești bani urmau să fie valorificați printr-un sejur de 2 persoane, cazare într-un hotel de 4 stele și alimentație inclusă.
Spre regret, cu câteva zile înainte de a merge în vacanță femeia s-a îmbolnăvit, având nevoie de tratament. Aceasta nu a anunțat reprezentanții agenției de turism, sperând că se va însănătoși până la data executării zborului. Recuperarea acesteia, însă întârzia, astfel consumatoarea a fost nevoită să renunțe la vacanță. Despre acest lucru, ea a infomat agentul economic cu o zi înainte de plecare, acesta, însă a reacționat negativ, imputându-i lipsa informației prealabile privind existenț unui concediu medical. La rândul ei, consumatoarea și-a cerut drepturile prin solicitarea restituirii contravalorii serviciilor neprestate. În rezultat, tur-operatorul a tărăganăt mai multe săptămâni satisfacerea pretențiilor consumatoarei, ceea ce a motivat-o să depună o reclamație în adresa APCSP.
În urma intervenției inspectorului APCSP, agentul economic a întreprins măsurile necesare spre a soluționa divergențele pe cale amiabilă. Astfel, reprezentantul agenției de turism a emis o Scrisoare de garanție, prin care s-a obligat să achite valoarea sejurului în rate până în luna mai 2019.