vezi mai mult

Rezultatele Concursului de desene "Protecția Consumatorilor în Culori".
  
 
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieții, a participat la a XII-a ediție a conferinței Internaționale a IMM-urilor "Moldova Verde"
  
 
Reprezentații Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, au participat la workshop-ul „E-Turism și Protecția Consumatorilor"
  
 
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor

Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor  

31.03.2015
  441 Accesări  

  Recent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor a fost expediată o scrisoare de mulțumire din partea unui cetățean care a reușit să-și apăre drepturi sale în fața unui agent economic care nu respecta Legislația în vigoare cu privire la comercializare încălcînd și drepturile consumatorului. Cetățeanul a sesizat Agenția telefonînd la Linia Fierbinte, ulterior, inspectorii au efectuat un control inopinant la agentul economic depistînd fraudele comise dar și ajutîndul pe consumator să-și găsească dreptatea și să-și apăre drepturile sale într-un termen foarte scurt. În continuare, mai jos, veți vedea mesajul integral al consumatorului.


Stimați funcționari ai Agenției pentru Protecția Consumatorilor

  Ne exprimăm gratitudinea  față de dvs., pentru implicarea activă în rezolvarea cazului din data de 26.02.2015 (procurarea emulsiei pentru pereți cu termen expirat). Acest fapt nu poate decît să mă bucure și să văd în Agenția pentru Protecția Consumatorilor un adevărat susținător al Adevărului, Dreptății și Scutul de apărare chiar și a consumatorilor simpli. Deasemenea, vă mulțumesc pentru promptitudinea de care dați dovadă. Implicarea dvs. directă a făcut ca la numai 20 de zile de la semnalarea defecțiunii să primim o scrisoare din partea agentului economic X, prin care ni s-a comunicat că putem să ne apropiem pentru a soluționa problema. Nu în ultimul rînd, am remarcat disponibilitatea dvs. de a afla amănunte despre cazul care din nefericire mi s-a întîmplat. Acum știu că ori de cîte ori voi întîlni situații asemănătoare (sper să nu se mai întîmple) voi cunoaște că există cineva pentru care încălcările sunt egale cu fraude. Susțin că Agenția pentru Protecția Consumatorilor este de o importanță primordială în societatea noastră. Împreună cu dvs. vom face Moldova mai bună.

Vă doresc succes în acțiunile pe care le întreprindeți

Cu deosebită considerație,

consumatorul X


Dragi consumatori, în cazul în care depistați încălcări a drepturilor dvs., nu ezitați să sesizați Agenția pentru Protecția Consumatorilor la numărul de telefon al liniei fierbinți 022 741 464 și 0 800 280 28 (apel gratuit din raioanele țării). 


 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 2359940 |  ieri: 1525 |  azi: 269 |  online: 1   actualizat la: 04.12.2019
Creat de Brand.md