vezi mai mult

SINTEZA SĂPTÎMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
  
 
Demararea Campaniei de informare: "Salariatul informat este bine protejat, continuă!"
  
 
SINTEZA SĂPTÎMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
  
 
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » NOI RECLAMAȚII DE LA CONSUMATORI

NOI RECLAMAȚII DE LA CONSUMATORI  

02.04.2018
  488 Accesări  

Plângerile depuse de consumatori în săptămâna precedentă au fost în număr de 22. Astfel, acestea au fost înregistrate în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și repartizate inspectorilor spre examinare. Reiterăm faptul că, legislația cu privire la petiționare prevede pentru examinarea și soluționarea petițiilor consumatorilor-30 de zile lucrătoare, însă inspectorii APCSP se încadrează în soluționarea reclamațiilor parvenite în termen de 15 zile.

Săptămâna trecută, consumatorii au întâmpinat probleme la exploatarea telefoanelor mobile (4 reclamații), ceea ce a servit drept motiv să se depună plângeri în cadrul Agenției în vederea reparației telefoanelor, ce s-au defectat în perioada garanției produsului sau, după caz,  restituirea contravalorii bunului.

Tot în aceiași săptămână, un consumator a reclamat problema neeliberării pașaportului tehnic la procurarea unei stropitoare agricole, într-un alt caz, o consumatoare a depus o plângere cu privire la defectarea cazanului de gaz, solicitând remedierea imediat acestei situații;

Precizăm că în cadrul Agenției au parvenit petiții ce vizează prestarea serviciilor de telefonie fixă, producerea și montarea unei scări din lemn exterioară pentru o locuință, utilizarea practicilor incorecte prin oferirea informațiilor false la procurarea unui automobil, precum și petiții, care conform competențelor, au fost redirecționate spre soluționare către alte instituții. Astfel, în cadrul APCSP au parvenit 2 reclamații ce țin de serviciile avia, care au fost  readresate Autorității Aeronautice Civile a Republicii Moldova.

Reamintim că, pentru a reclama o problemă la procurarea unui produs sau prestarea unui serviciu, consumatorii  pot  depune o petiție utilizând emailul instituției consumator@apc.gov.md, prin intermediul Poștei Moldovei sau deplasându-se fizic pe adresa mun.Chișinău, str.V.Alecsandri 78. Pentru consultație puteți apela la TELEFONUL CONSUMATORULUI: 022 74 14 64 sau la LINIA VERDE (apel gratuit în rețeaua fixă din toate r-nele R.M) 0 800 28 028

 

 

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » NOI RECLAMAȚII DE LA CONSUMATORI
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1688514 |  ieri: 2043 |  azi: 6 |  online: 6   actualizat la: 19.09.2018
Creat de Brand.md