vezi mai mult

Conflict la procurarea unui abonament pentru ziar
  
 
APCSP în cadrul Atelierului de lucru Jean Monnet: "Comerțul electronic și protecția consumatorilor"
  
 
Reprezentantul Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor (Iași) în vizită de lucru la sediul APCSP
  
 
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR

TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR  

02.05.2018
  321 Accesări  

Din numărul petițiilor primite de către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței  se constată că, mai mulți utilizatori de telefonie mobilă și de internet au întâmpinat probleme la accesarea acestor servicii.

În acest context, 2 petiționari au reclamat defectarea telefoanelor mobile în perioada de garanție, o reclamație  a vizat refuzul agentului economic de a repara un telefon defect, iar altele s-au referit la prestarea necalitativă a serviciilor de internet (modemul procurat nu asigura viteza internetului), precum și la prestarea necorespunzătoare a serviciilor poștale.

Achiziții care le-au creat probleme consumatorilor țin de procurarea unui boiler electric, ce s-a dovedit a fi defect, o ușă executată din metal necalitativ, precum și livrarea cu întârziere a unui set de mobilă de bucătărie. În cadrul Agenției au parvenit, de asemenea, reclamații privind facturarea incorectă a serviciilor comunale, precum și petiții de prestarea necorespunzătoare a serviciilor avia (reținerea zborurilor), care au fost readresate Autorității Aeronautice Civile a Republicii Moldova.

În perioada 23-27 aprilie, consumatorii au depus în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței în jur de 20 de reclamații.

 

 

 
  Mărimea textului în document
Close
Prima   »  Presa   »  Comunicate de presă » TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR
Adresa: mun.Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Tel. +373 22 501 980    Fax. +373 22 501 981
Total vizitatori: 1757323 |  ieri: 1948 |  azi: 69 |  online: 69   actualizat la: 19.11.2018
Creat de Brand.md