print
Vînzător obligat să efectueze lucrările de reparație a unui ATV
27.06.2017
679 Accesări

Un consumator a achiziționat un ATV în valoare de 18 500 lei. Conform certificatului de garanție a bunului, perioada de garanție constituie 12 luni din momentul semnării Actului de primire-predare. Caroseria ATV-ului s-a defectat  în perioada de garanție. Conform contractului, vînzătorul este obligat să înlăture orice defecțiune a bunului și să înlocuiască sau să repare gratuit piesele bunului care nu funcționează din cauza unui defect de material sau de manoperă. La cîteva zile de la constatarea defecțiunii consumatorul a anunțat în scris vînzătorul despre defecțiune și a livrat bunul defectat la unitatea de deservire moto. Agentul economic a refuzat repararea ATV-ului. Consumatorul nemulțumit a depus o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. În urma acțiunilor întreprinse de Agenție, vînzătorul a soluționat revendicările consumatorului și a înlocuit caroseria ATV-ului.

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2019 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.