print
Unui consumator i-a fost restituită contravaloarea frigiderului defect
28.06.2017
869 Accesări

Recent, dl Constantin originar din mun. Cahul, a achiziționat un frigider care s-a dovedit a fi defect. Consumatorul a făcut o adresare prealabilă la agentul economic cerînd să i se înlocuiască produsul sau să i se restituie suma de 6700 lei achitată la procurare. Agentul economic a refuzat satisfacerea revendicărilor înaintate de către consumator. Astfel, dnul Constantin a depus o reclamație la Direcția protecția consumatorilor Cahul din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor, prin care a solicitat implicarea în vederea recuperării banilor pentru frigiderul defect. Direcția Protecția Consumatorilor Cahul a intervenit și a soluționat amiabil reclamația, agentul economic restituind consumatorului contravaloarea produsului neconform. Dl Constantin s-a declarat a fi foarte mulțumit de rolul Agenției pentru Protecția Consumatorilor în soluționarea divergențelor cu întreprinzătorul.

 Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la Linia consumatorului 022 74 14 64 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2019 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.