print
APCSP a ajutat o familie să-i fie restituiți banii pentru un cuptor electric cu defecțiuni
19.12.2017
349 Accesări

Recent, un consumator din municipiul Chișinău a avut ghinionul să  procure de la un agent economic un produs electric de uz casnic (cuptor electric), care s-a dovedit a fi de  de calitate necorespunzătoare. După ce li s-a livrat marfa, familia a testat funcționalitatea cuptorului indicând-ui o temperatură de 250 °C, însă după timpul programat de 15 minute, s-a depistat că atât ușa din sticlă, cât și toată carcasa s-a supraîncălzit. Ținând cont că familia are un copil mic, produsul i-a pus în gardă pe părinți, hotărând să îl restituie magazinului vizat. Astfel, s-a depus o cerere prealabilă către administratorul întreprinderii, prin care s-a solicitat schimbarea aparatului electrocasnic cu un alt produs de calitate corespunzătoare. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În rezultatul implicării agenției, în soluționarea problemei respective, agentul economic în comun acord cu petiționarul a satisfăcut revendicările consumatorului, restituindu-i contravaloarea produsului reclamat în sumă de 963 lei.

 

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.