print
Obiect de igienă personală cu defect
03.04.2018
219 Accesări

O consumatoare a  procurat recent din cadrul unui punct comercial un aparat de ras (epilator). Ajunsă acasă cu obiectul achiziționat și încercând să-i testeze funcționalitatea, aceasta a constatat că după câteva minut de funcționare, pur și simplu, s-a oprit și nu mai funcționa. În asemenea caz, consumatoarea a telefonat la reprezentanții magazinului cu pricina. Agentul economic, nu a răspuns la solicitarea consumatoarei de a-i restitui banii pentru bun, ci i-a sugerat să verifice încă o dată întrerupătorul, pentru că așa s-ar fi putut defecta produsul.

În consecință, consumatoarea a telefonat în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței prin intermediul Telefonului Consumatorului, apel ce a determinat-o să vină la sediul Agenției pentru a depune o plângere. În urma implicării Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Piețe, consumatoarea și-a restituit în buzunar contravaloarea produsului procurat.

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.