print
Termen de livrare depășit pentru un laptop comandat din S.U.A
04.07.2018
165 Accesări

În contextul evoluției domeniul tehnologiei informaționale pe plan mondial, ce a condus la intensificarea comerțului electronic, un consumator din Chișinău a efectuat  o comandă de un produs prin intermediul unui site internațional cunoscut pe piața comerțului online. Acesta a comandat un laptop de model  HP 15-g123ds în valoare de cca 2500 lei. Produsul comandat din Statele Unite ale Americii trebuia să ajungă la consumator printr-o companie intermediară din Republica Moldova, care presta servicii de livrare a mărfii. Potrivit agentului economic, laptopul urma să fie livrat în termen de 2 săptămâni de la efectuarea comenzii de pe site. Spre ghinionul consumatorului,  bunul nu avea să fie livrat nici peste o lună, timp în care utilizatorul de servicii a contactat agentul economic fără să primească vre-un răspuns.

Pagina web a companiei din Republica Moldova era nefuncțională, motiv pentru care consumatorul a decis să se adreseze către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pentru a-și revendica drepturile. În rezultatul implicării Agenției în cadrul situației de conflict dintre consumator și agent economic, conflictul a fost mediat pe cale amiabilă, consumatorului fiindu-i livrat produsul sus menționat.

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.