print
A primit despăgubiri pentru servicii funerare necalitative
10.07.2018
147 Accesări

O consumatoare din Chișinău a achiziționat de la o firmă, care oferă servicii funerare, un monument din granit în valoare de cca 13 000 lei. Prin înțelegerea dintre agent economic și consumator, monumentul solicitat trebuia să fie realizat în baza diametrului de  1, 335 x 061 x 8 x12 cm,  achitându-se și o sumă  în avans în mărime de 4000 lei.

După o perioadă de două luni, consumatorul  a mers la întreprinderea dată după monumentul funerar. În timpul examinării acestuia, consumatorul a constatat că mărimile monumentului nu corespundeau cu cele stabilite. În consecință, consumatorul a solicitat agentului economic să-i restituie acestuia avansul achitat sau să-i fabrice un monument cu dimensiunile indicate în contract. Agentul economic  nu a răspuns solicitărilor consumatorului, invocând că monumentul nu putea să aibă dimensiuni mai mari de 10 cm grosime, deoarece aceasta este mărimea standard cu care firma operează.

Din considerentul că, consumatorului nu i-au fost revendicate drepturile, acesta  s-a adresat cu o petiție către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care luând legătura cu agentul economic vizat și examinând toate faptele și circumstanțele produse, a întreprins toate măsurile pentru a rezolva conflictul pe cale amiabilă. În rezultat, consumatorului i-a fost oferită o despăgubireîn valoare de 2500 lei pentru serviciul prestat necalitativ 

 

 

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.