print
TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR
02.05.2018
231 Accesări

Din numărul petițiilor primite de către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței  se constată că, mai mulți utilizatori de telefonie mobilă și de internet au întâmpinat probleme la accesarea acestor servicii.

În acest context, 2 petiționari au reclamat defectarea telefoanelor mobile în perioada de garanție, o reclamație  a vizat refuzul agentului economic de a repara un telefon defect, iar altele s-au referit la prestarea necalitativă a serviciilor de internet (modemul procurat nu asigura viteza internetului), precum și la prestarea necorespunzătoare a serviciilor poștale.

Achiziții care le-au creat probleme consumatorilor țin de procurarea unui boiler electric, ce s-a dovedit a fi defect, o ușă executată din metal necalitativ, precum și livrarea cu întârziere a unui set de mobilă de bucătărie. În cadrul Agenției au parvenit, de asemenea, reclamații privind facturarea incorectă a serviciilor comunale, precum și petiții de prestarea necorespunzătoare a serviciilor avia (reținerea zborurilor), care au fost readresate Autorității Aeronautice Civile a Republicii Moldova.

În perioada 23-27 aprilie, consumatorii au depus în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței în jur de 20 de reclamații.

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.