print
TABLOUL SĂPTĂMÂNAL AL RECLAMAȚIILOR
02.07.2018
202 Accesări

În adresa Agenției  pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost înaintate o serie de reclamații privind prestarea mai multor servicii. Într-un caz o consumatoare a reclamat necorespunderea calității serviciului de masaj prestat.  Din motivul realizării procedurii în timp mai scurt decât cel stabilit, precum și calității necorespunzătoare, consumatoarea a refuzat să achite pentru serviciu, depunând o sesizare către Agenție.

Într-un alt caz, o consumatoare s-a plâns în urma utilizării serviciului de transport public, invocând transportarea neadecvată a pasagerilor și manifestarea unui comportament necorespunzător din partea transportatorului.

Consumatorii, de asemenea, au fost nesatisfăcuți și de utilizarea unui serviciu în regim taxi, refuzul de a fi deservit la o stație PECO, serviciu de turism necorespunzător, serviciu internet necalitativ, neoferirea bonului fiscal de către vânzător pentru procurarea articolelor de tutungerie, defectarea televizorului în urma serviciului de reparație etc.

Precizăm, că în perioada 25-29 iunie, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat 16 petiții.

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.