print
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
10.09.2018
444 Accesări

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în perioada 3 - 8 septembrie, a fost sesizată de numeroși consumatori privind calitatea prestării diferitor servicii și produse.  O problemă, care a constituit motiv pentru depunerea unei reclamații a fost neprestarea corespunzătoare a serviciilor de curierat și expediere a coletelor, consumatorii rămânând nemulțumiți în 3 dintre cazuri.

Alte servicii, calificate drept acțiuni ilegale de către consumatori au vizat prestarea serviciilor de taxi (2 reclamații), a serviciilor turistice prin necorespunderea condițiilor hoteliere (2 reclamații), utilizarea clauzelor abuzive în contractele de investiții în construcții(2 reclamații), deservirea necorespunzătoare a ascensoarelor, precum și întârzierea  zborului- petiție readresată Autorității  Aeronautice Civile din Republica Moldova. etc.

Totodată, consumatorii și-au cerut drepturile după ce s-au ciocnit de incoveniențe la achiziționarea a unei băi defecte, a unui robot de bucătărie, uși și ferestre din PVC necorespunzătoare, telefon defect (2 reclamații), mașină de spălat, mașină de tuns iarba electrică etc.

Pe parcursul săptămânii trecute, în adresa APCSP au parvenit 48 de plângeri de la consumatori, iar în cadrul Ghișeului Unic au fost înregistrate 151 apeluri telefonice și 13 consultații în oficiu.

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2019 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.