print
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
24.09.2018
349 Accesări

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, recent a înregistrat spre examinare numeroase reclamații în vederea prestării necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online. Astfel, un pasager nemulțumit de lipsa automobilelor disponibile spre deservire a depus 8 petiții concomitent, solicitând redresarea situației privind prestarea acestui serviciu.

Autoritatea administrativă centrală  abilitată cu funcții de protecție a drepturilor consumatorilor a înregistrat și o serie de reclamații privind nerespectarea obligațiilor contractuale în cadrul organizațiilor de micro-finanțare și a companiilor de construcții (4 petiții) precum și vizavi de  prestarea serviciilor de reparație a imobilelor (2 petiții).

Beneficarii de servicii au constatat încălcarea drepturilor de consumator în cazul refuzului agenților economici de a prezenta Registrul de reclamații (2 petiții), în cazul  unui serviciu de reparație a automobilului, serviciu necorespunzător de reparație a telefonului, înșelarea consumatorului la cântar în cadrul unui punct comercial, iar ce ține de produse, achiziționarea unui hard-disck defect.

În perioada 17-21 septembrie, reprezentanții Cancelariei APCSP au notificat  35 de sesizări de la consumatori, în cadrul Ghișeului Unic fiind înregistrate 127 apeluri telefonice și 2consultații în oficiu.

 

 

 

 

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.