print
SINTEZA SĂPTĂMÂNALĂ A RECLAMAȚIILOR
08.10.2018
117 Accesări

În perioada 1-5 octombrie în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au parvenit 26 de sesizări de la consumatori.

Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Astfel, aceștia au solicitat alimentarea calitativă a automobilelor cu produse petroliere, motivând necorespunderea alimentării din punct de vedere cantitativ și calitativ a benzinei (2 reclamații).

Cetățenii din Republica Moldova au întâmpinat dificultăți și la prestarea serviciilor publice de gospodărie comunală, reclamând calitatea contorului de apă, precum și facturarea incorectă la volumul de apă consumat, acestea fiind readresate Agenției Naționale pentru Reglementare în Energetică a Republicii Moldova.

Alte servicii necorespunzătoare, care i-au nemulțumit pe consumatori sunt: nerespectarea obligațiilor contractuale de a da în exploatare spațiul de locuit, servicii GSM (datorie nejustificată a abonamentului), reparație telefon, reparație notebook,  încălțăminte.

În același timp, neconformitatea bunurilor achiziționate s-a referit la căști necalitative și îmbrăcăminte de marcă neconformă.

În cadrul Ghișeului Unic, săptămâna trecută  au fost înregistrate 103 apeluri telefonice și 10 consultații în oficiu.

 

 

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.