print
Nemulțumiți de prestarea serviciilor bancare
05.11.2018
196 Accesări

Recent, câțiva consumatori s-au arătat indignați de prestarea serviciilor bancare în cadrul a două bănci comerciale din capitală. Consumatorii au beneficiat de executarea unui transfer bancar din străinătate, care din neglijența angajaților, nu au reușit să ridice suma bănească primită, precum și reclamarea de către un consumator a perceperii ilegale a reprezentanților băncii a unei taxe pentru serviciile gospodărești comunale.

Beneficiarii de servicii s-au plâns și pe executarea lucrărilor de reparație necalitative în cazul unui telefon mobil,televizor, frigider, automobil, dar și prestarea serviciilor în cadrul unei săli de sport, servicii de printare și copertare, înșelarea volumului la combustibil, serviciu hotelier, serviciu necorespunzător de transport.

Bunurile solicitate a fi restituite agenților economici țin de dulap cu defecte, maiou de marcă necalitativ, cămașă necorespunzătoare pentru barbați etc.

În perioda 29 octombrie-2 noiembrie, cetățenii Republicii Moldova au înaintat în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței- 43 de reclamații.

Apelurile telefonice înregistrate la Linia Fierbinte a Consumatorului  a însumat 134 de consultații.

 

 

 

Tel. +373 22 501 980
Fax +373 22 501 981
Copyright © 2018 Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței.