Istorii de succes
48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare ...
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor con...
Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
Călătorie la Iași cu încălcări
Mai multe istorii
48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare a blocului locativ
23 May 2019 48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare a blocului locativ
La începutul lunii martie, anul curent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au adresat doi consumatori din capitală, reprezentați de avocatul acestora, care erau nemulțumiți de prestarea serviciilor, unui agent economic, din domeniul construcțiilor spațiilor locative, și anume prin nerespectarea termenului de dare în exploatare ...
Citește mai mult
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
28 February 2019 Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței s-a adresat o consumatoare din capitală care a reclamat că din cele două robinete electrice procurate, unul este defect, făcând scurt circuit la conectarea în priză. La adresarea consumatorul către agentul economic, cu pretențiile de rigoare, nu au soluționat cazul. Magazinul i-a oferit clientului un Act de consta...
Citește mai mult
23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor contractuale
31 January 2019 23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor contractuale
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP)  a recepționat o plângere a unui consumator nemulțumit de  prestarea serviciilor unui dezvoltator imobiliar. Acesta a încheiat un contract de investiții cu o companie imobiliară, considerându-se prejudiciat din cauza tărăgănării dării în exploatare a construcției. Prin urmare, consumatorul ...
Citește mai mult
Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
24 January 2019 Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit recent o sesizare de la Inspectoratul de Poliție Centru privind iscarea unui conflict între un consumator și un prestator de servicii stomatologice. Potrivit sesizării, un consumator s-a deplasat la o clinică stomatologică privată din centrul capitalei pentru a i se realiza un tratament copilului său minor. Ne&ici...
Citește mai mult
Călătorie la Iași cu încălcări
27 December 2018 Călătorie la Iași cu încălcări
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a fost sesizată de un grup de consumatori privind prestarea necorespunzătoare a serviciului turistic prin intermediul unui tur-operator din R.M. Consumatoarele aveau ca destinație de plecare, mun. Iași,  România și urmau să ajungă în acest punct în maxim 7 ore. Prestatorul de servicii, însă a po...
Citește mai mult
Cazuri de succes
UN NOU CAZ DE RESTITUIRE A BANILOR PENTRU UN SMARTPHONE DEFECT
O consumatoare din Chișinău a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil. În  timpul exploatării  telefonului, pe ecranul smartphonului au apărut niște puncte negre, care erau vizibile pe imaginea camerei video. N-a trecut mult timp când cumpărătoarea a observat că se desprinde de la ecran ...
Citește mai mult
Comunicate de presă
15 mii lei au revenit în buzunarul consumatorului
Agenția pentru Protecția Consumatorilor(APC) a ajutat un consumator să-și restituie banii pentru un produs procurat care s-a dovedit a fi neconform.La începutul lunii iunie, curent, pe adresa APC a parvenit o sesizare de la Inspectoratul de Poliție Centru, referitor la reclamația unui consumator care invocă calitatea necorespunzătoare a unei blă...
Citește mai mult
Cazuri de succes
Televizor restituit agentului economic
Un consumator din r-nul Edineț  a procurat recent un televizor de tip TV-32 B 320. După o lună de la utilizarea acestuia, pe ecranul televizorului au început să apară fâșii colorate verticale și orizontale. În acest context, consumatorul  s-a deplasat la magazinul de electrocasnice vizat, pentru a demonstra nefuncțion...
Citește mai mult
Cazuri de succes
Fiți cu ochii-n patru la utilizarea serviciilor de reparație auto!
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a soluționat recent o petiție pe cale amiabilă după ce un consumator a sesizat instituția abilitată cu funcții de răspundere a consumatorilor pentru prestarea unui serviciu de reparație auto necorespunzător. Consumatorul s-a adresat către agent economic pentru a fi eliminate neco...
Citește mai mult
Comunicate de presă
Păstraţi corect produsele alimentare pentru a evita riscurile de intoxicaţie
Perioada estivală este timpul în care produsele alimentare se alterează uşor, iar termenul înscris pe ambalaj nu mai are valoare dacă alimentele nu sunt depozitate corespunzător. Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor vă atenţionează despre posibilele riscuri de a cumpăra şi consuma produse alimentare alterate, în acest context vă informează ...
Citește mai mult
Cum procedați atunci cînd ați cumpărat un produs și constatați că acesta are un defect/viciu ascuns sau de alterare?