Istorii de succes
48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare ...
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor con...
Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
Călătorie la Iași cu încălcări
Mai multe istorii
48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare a blocului locativ
23 May 2019 48.000 Euro restituiți pentru nerespectarea termenului de dare în exploatare a blocului locativ
La începutul lunii martie, anul curent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) s-au adresat doi consumatori din capitală, reprezentați de avocatul acestora, care erau nemulțumiți de prestarea serviciilor, unui agent economic, din domeniul construcțiilor spațiilor locative, și anume prin nerespectarea termenului de dare în exploatare ...
Citește mai mult
Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
28 February 2019 Bani restituiți pentru un robinet electric neconform
La Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței s-a adresat o consumatoare din capitală care a reclamat că din cele două robinete electrice procurate, unul este defect, făcând scurt circuit la conectarea în priză. La adresarea consumatorul către agentul economic, cu pretențiile de rigoare, nu au soluționat cazul. Magazinul i-a oferit clientului un Act de consta...
Citește mai mult
23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor contractuale
31 January 2019 23. 000 euro restituiți unui consumator pentru nerespectarea prevederilor contractuale
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP)  a recepționat o plângere a unui consumator nemulțumit de  prestarea serviciilor unui dezvoltator imobiliar. Acesta a încheiat un contract de investiții cu o companie imobiliară, considerându-se prejudiciat din cauza tărăgănării dării în exploatare a construcției. Prin urmare, consumatorul ...
Citește mai mult
Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
24 January 2019 Problemă soluționată cu succes la prestarea serviciilor stomatologice
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a primit recent o sesizare de la Inspectoratul de Poliție Centru privind iscarea unui conflict între un consumator și un prestator de servicii stomatologice. Potrivit sesizării, un consumator s-a deplasat la o clinică stomatologică privată din centrul capitalei pentru a i se realiza un tratament copilului său minor. Ne&ici...
Citește mai mult
Călătorie la Iași cu încălcări
27 December 2018 Călătorie la Iași cu încălcări
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a fost sesizată de un grup de consumatori privind prestarea necorespunzătoare a serviciului turistic prin intermediul unui tur-operator din R.M. Consumatoarele aveau ca destinație de plecare, mun. Iași,  România și urmau să ajungă în acest punct în maxim 7 ore. Prestatorul de servicii, însă a po...
Citește mai mult
Comunicate de presă
La ce să atragem atenția cînd alegem cafeaua!
Dacă preferați să savurați zilnic o ceașcă bună de cafea și doriți să evitați riscul de a vă întoarce acasă cu o cafea de calitate îndoielnică, atunci cînd mergeți să procurați cafea, pentru a face alegerea corectă atrageți atenția la următoarele aspecte.Este important să știm că cafeaua se găsește în comercializare sub mai multe denumiri, cum a...
Citește mai mult
Comunicate de presă
Acțiuni comune de combaterea comerțului ilicit stradal
Problema gheretelor amplasate staționar-provizoriu și a comerțului stradal a fost discutată în cadrul unei mese rotunde organizată de Agenția pentru Protecția Consumatorilor. La discuții au participat directori ai piețelor comerciale din municipiul Chișinău, responsabili din cadrul Preturilor, Direcției Municipale Pentru Siguranța Alimentelor Ch...
Citește mai mult
Comunicate de presă
Sinteza săptămânală a reclamațiilor
Consumatorii din Republica Moldova se plâng tot mai mult pe calitatea serviciilor de reparație auto, recent fiind înregistrate o serie de petiții, în care beneficiarii acestor servicii au rămas nemulțumiți de reparația automobilelor acestora. Astfel trebuie de menționat, că eventualele probleme legate de aceste servicii, pot...
Citește mai mult
Comunicate de presă
Campanie de informare în taberele de odihnă
Agenția pentru Protecția Consumatorilor desfășoară o campanie de informare în mai multe tabere de odihnă din țară. Astfel, angajații APC merg în aceste instituții pentru a informa tinerii consumatori despre drepturile lor și respectarea acestora. Campania are loc sub forma unor vizite de consultanță în vederea informării adolescenţilor despre dr...
Citește mai mult
Comunicate de presă
Unui fermier i-au fost restituiți peste 600.000 lei achitați pentru un tracto...
Un fermier din raionul Hîncești a procurat în luna octombrie a anului curent de la un agent economic din mun. Chișinău un tractor în valoare de 602330 lei, care de la începutul exploatării prezenta semne de defecțiune a sistemului de injecție.Respectiv, fermierul a depus o reclamație către agentului economic, prin care a cerut înlocuirea gratuit...
Citește mai mult
Cum procedați atunci cînd ați cumpărat un produs și constatați că acesta are un defect/viciu ascuns sau de alterare?