Agenția pentru Protecția Consumatorilor (APC), în calitate de autoritate publică administrativă responsabilă de implementarea politicii statului și strategiei în domeniul protecției consumatorilor, continuă și în acest an șirul vizitelor de consultanță în scopul informării consumatorilor. Reprezentanții APC s-au întîlnit cu tineri consumatori dintr-o instituție de învățămînt din Căușeni. De obicei, întîlnirile se desfăşoară după principiul familiarizării participanţilor cu prevederile actelor legislative în vigoare, întrebări-răspunsuri, precum şi reliefarea problemelor existente a consumatorilor din teritoriile vizitate. Discuțiile purtate se referă la următoarele aspect: drepturile și obligațiunile consumatorilor, modul corect de reclamare a produselor neconforme, de restituire a mărfii sau a contravalorii produselor neconforme, cît și despre practicile comerciale incorecte și clauzele abuzive în contracte. Realizarea acestor vizite este orientată spre prevenirea şi combaterea practicilor care afectează interesele legale şi drepturile consumatorilor, cu intenţia de a schimba atitudinea şi comportamentul consumatorilor în scopul formării unei conştiinţe critice şi responsabilităţi sociale
APC vine să vă reamintească că scopul acestor vizite de consultanță este de a informa şi educa consumatorii. Prin aceste acțiuni, Agenția pentru Protecția Consumatorilor în calitate de organizator, tinde să contribuie la creşterea capacităţii decizionale a consumatorilor