APCSP a recepționat recent o plângere de la o consumatoare privind calitatea necorespunzătoare a mobilei comercializate. Astfel, o femeie a achitat suma de 13 429 lei. În scurt timp, consumatoarea a rămas nemulțumită de produsul achiziționat, din motiv că mobila nu corespundea conform solicitării. În această situație, femeia a cerut restituirea contravalorii produsului dat.
Administratorul întreprinderii nu și-a asumat obligația de a întoarce banii, și din acest motiv, cumpărătoarea a depus o reclamație la Sediul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
Dreptatea a fost de partea consumatoarei. În urma examinării circumstanțelor produse de către inspectorul APCSP, acesta a întreprins acțiunile necesare pentru restituirea contravalorii dulapului în sumă de 13 429 lei.
Dragi consumatori, dacă ați întâmpinat probleme privind calitatea unui produs sau prestarea unui serviciu nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 51 51 51 sau la adresa: mun. Chişinău, sector Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.