Un consumator din r-nul Cahul a achiziționat un laptop în valoare de 6190 lei dintr-un magazin specializat din capitală.
Pe parcursul utilizarii laptopul s-a defectat deseori, iar consumatorul a decis să-l repare conform certificatului de garanție. La recepționarea laptopului după reparație, consumatorul a observat că dispozitivul iarasi nu functioneaza.
Consumatorul s-a adresat cu cerere prealabilă către agentul economic cu privire la preschimbarea bunului cu unul de calitate corespunzătoare, la care agentul economic a refuzat soluţionarea revendicărilor consumatorului, iar cel din urmă s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.
Reclamația a fost soluționată pe cale amiabilă, restituindu-i-se, astfel, contravaloarea laptopului procurat, în sumă de 6190 lei. Comerciantul a fost informat despre obligațiile și drepturile vânzătorului și avertizat să respecte drepturile consumatorilor, neadmițând ulterior asemenea încălcări.
Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la Linia consumatorului 022 74 14 64 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.