În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) a fost notificată recent o petiție, care are ca obiect procurarea unui bun neconform. O consumatoare din Leova a achiziționat pentru sine o geantă de marcă pentru care a achitat peste 2000 lei. Satisfăcută de alegere, aceasta a purtat geanta 2 săptămâni, timp în care a descoperit că unul dintre mânerele genții s-a deteriorat.
Indignată de cele întâmplate, femeia a telefonat agentul economic de nenumărate ori, solicitând preluarea legăturii cu administrația magazinului vizat. Vânzătoarea nu a fost capabilă de satisfacerea pretențiilor consumatoarei, prin motivarea lipsei prezenței agentului economic în cadrul punctului comercial, ulterior plecarea acestuia peste hotarele țării, ceea ce a tărăgănat cazul.
În rezultat, consumatoarea s-a deplasat la Chișinău, unde a găsit aceleași explicații neplauzibile de la reprezentanții magazinului. Acestea au servit ca imbold să depună o reclamație în cadrul autorității abilitate cu funcții de protecție a consumatorilor, solicitându-și dreptul de a i se restitui contravaloarea bunului necalitativ. La implicarea APCSP în soluționarea problemei abordate, revendicările menționate au fost rezolvate pe cale amiabilă, consumatoarea restituindu-și valoarea produsului procurat.