APCSP a recepționat recent o serie de plângeri de la cetățeni privind calitatea necorespunzătoare a mobilei comercializate. Astfel, o femeie a procurat de la un agent economic o canapea (model Torino), pentru care a achitat peste 10 000 lei. În scurt timp, consumatoarea a rămas nemulțumită de produsul achiziționat, țesătura de calitate necorespunzătoare decolorându-se vizibil. În această situație, femeia a solicitat reparația canapelei prin remedierea problemei în termen de garanție.
Canapeaua a fost reparată conform înțelegerii între agent economic și consumatoare, peste o lună, însă, aceiași țesătură a început să se mototolească, ceea ce a nemulțumit-o pe consumatoare. Din acest motiv, femeia s-a adresat din nou către directorul firmei de unde a cumpărat mobila, pentru a reclama repetat calitatea joasă a acesteia.
Agentul economic a dat răspuns consumatoareai în termen de 14 zile calendaristice, negând vina reprezentanților firmei de mobilă în utilizarea materialelor necalitative la confecționarea produsului. Acesta a refuzat să efectueze o expertiză asupra canapelei.
Consumatoarea indignată a apelat la Agenție pentru a-și găsi dreptatea. Dreptatea a fost de partea consumatoarei. În urma examinării circumstanțelor produse de către inspectorul APCSP, acesta a întreprins acțiunile necesare pentru restituirea contravalorii canapelei în sumă de 10, 618 lei.