Recent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a parvenit o sesizare din partea organelor de poliție privind prestarea unor servicii necorespunzătoare în cadrul unui hotel din Chișinău.
Consumatoarea, originară din Rusia, s-a deplasat la Chișinău în scopul unei vizite. Deși aceasta a achitat pentru o camera cu condiții decente, a constatat că pe parcursul închirierierii, odaia nu corespundea condițiilor promise, iar deservirea nu a fost la cel mai înalt nivel.
Drept rezultat, consumatoarea indignată de încălcarea drepturilor sale, a solicitat de la administrația hotelului o reducere a prețului pentru serviciul prestat necorespunzător. Agentul economic a refuzat să ofere consumatoarei o despăgubire, declarând că reacția consumatoarei este una nemotivată, reprezentanții hotelului având o experiență durabilă în serviciul hotelier.
Astfel, nesatisfacerea pretențiilor consumatoarei, au determinat-o să anunțe organele de poliție pentru a constata situația. Inspectoratul de Poliție a readresat petiția către Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, care în temeiul normativelor legale de protecția a consumatorilor a întreprins măsurile necesare pentru revendicarea drepturilor consumatoarei prin obținerea unei reduceri pentru servicii de cca 2000 lei.