Un consumator din Stăuceni a procurat în luna februarie a anului 2017 o mașină de spălat, pentru care a primit un termen de garanție de 1 an. După 8 luni de la exploatarea acesteia mașina s-a defectat. Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, însă a constatat că acesta era greșit. Într-un final, consumatorul a reușit să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii. Acesta a menționat că compania în cauză nu dispune de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat și consumatorul va fi anunțat când se va dispune de piese.
Ulterior, consumatorului i-a fost transportată mașina la un service specializat pentru a fi remediate deficiențele produsului. Acesta s-a deplasat la fața locului peste câteva zile, constatând că, de fapt, obiectul de uz casnic încă nu a fost reparat.
În acest context, consumatorul a apelat la TELEFONUL CONSUMATORULUI - 022 71 14 64, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii APCSP, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în mod gratuit. Astfel, revendicările consumatorului au fost soluționate pe cale amiabilă.