În perioada 12-16 martie, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a înregistrat 30 de petiții.
Defectarea telefoanelor mobile în termen de garanție este motivul cel mai des invocat în petițiile primite- 5 reclamații;
În 2 dintre cazuri, consumatorii au reclamat refuzul vînzătorului de a prezenta Registrul de reclamații, conform Legii Nr.105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor, art.9 , vânzătorul fiind obligat să dețină Registrul de reclamații la un loc vizibil și să înregistreze reclamațiile consumatorilor conform unui regulament aprobat de Guvern;
Petițiile depuse de consumatori s-au referit, de asemenea, la neeliberarea bonului fiscal, care i-a nemulțumit pe aceștia.- 2 reclamații;
În alte cazuri, consumatorii s-au plâns pe facturarea serviciilor comunale, pe servicii turistice necorespunzătoare, neexecutare a lucrărilor unui gard, lipsa programului de muncă la unul dintre oficiile poștale, precum și produse neconforme ca blender și mașină de spălat.