DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
28 Noiembrie | 2011
Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI
eye
951

Comunicat de presă privind subiectul

Respectarea legislaţiei în domeniul protecţiei consumatorilor la etapa prestării serviciilor de TAXI

În scopul supravegherii pieţii interne, a combaterii practicilor care afectează interesele legale şi drepturile consumatorilor, ca urmare a multiplelor apeluri telefonice şi a petiţiilor consumatorilor, referitor la calitatea serviciilor transport auto de călători în folos public cu regim de taxi, cu caracter de autosesizare, Inspectoratul Principal de Stat pentru Supravegherea Pieţei, Metrologie şi Protecţie a Consumatorilor (IPSSPMPC), a iniţiat un şir de controale inopinate la agenţii economici din acest domeniu.

Actualmente s-a constatat că în cadrul controlului inopinat iniţiat la Taxi 1444 şi la operatorul care oferă servicii de dispecerat pentru Taxi 1499, s-au confirmat sesizările consumatorilor referitor la neprezentarea informaţiilor în limba de stat la prestarea serviciilor de către operatorii de Taxi.

Pentru încălcările depistate, agenţii economici menţionaţi riscă o amendă în mărime de la 100-180 u.c. pentru persoana juridică şi de la 25-50 u.c. pentru persoana fizică în conformitate cu Codul Contravenţional al Republicii Moldova.

Referitor la subiectul abordat, vă comunicăm că IPSSPMPC continuă verificarea agenţilor economici din domeniu respectiv în vederea respectării legislaţiei privind protecţia consumatorilor.

În caz, că aveţi de reclamat produse sau servicii necorespunzătoare, sesizaţi Inspectoratul (mun. Chişinău, str. E. Coca 28, bloc. III, bir.12, fax: 218-522), iar în situaţia în care aveţi nevoie de o consultaţie, linia telefonică directă a consumatorilor vă stă la dispoziţie (tel.74-14-64).

28.11.2011

Secţia relaţii cu consumatorii şi mass-media

17 Aprilie | 2024
 Participarea ISSPNPC în cadrul celei de-a 13-a reuniuni a Platformei Societă...
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor  din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării  a participat  în cadrul celei de-a 13-a reuniuni a Platformei Societății Civile UE-Moldova unde s-a pus în discuție progresul țării noastre pe calea integrării ...
16 Aprilie | 2024
Centrul de Excelență în Administrarea Afacerilor în vizită la ISSPNPC
Azi, data de 16 aprilie 2024, Inspectoratul de Stat Pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării, punctul național de contact în domeniul protecției consumatorilor a găzduit un grup de studenți ai Centrului de Excelență în Administrarea Afaceri...
12 Aprilie | 2024
ISSPNPC în vizită de consultanță în cadrul Colegiului Cooperatist
Astăzi, 12 aprilie 2024,  Inspectoratulde Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării a efectuat o vizită de consultanță cu participarea studenților din cadrul Colegiul Cooperatist din Republica Moldova. Scopul evenimentului a fost ...