În perioada 24-28 februarie 2020 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 32 de sesizări de la consumatori.
La finele lunii februarie, reprezentanții APCSP au primit notificări din partea consumatorilor cu privire la servicii neprestate și anume, televizoare Smart necalitative (3 petiții), produse electronice neconforme (telefoane mobile, laptop), deservirea unui automobil, servicii de comunicații electronice de proastă calitate, electrocasnice necalitative, servicii de turism necorespunzătoare, confecționarea unor uși cu întârziere, prestarea necorespunzătoare a serviciilor de taxi în regim online. Au fost stabilite 16 masuri restrictive cu aplicarea sancțiunilor în suma de 56 mii lei.
În același timp, reprezentanții Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au efectuat 14 vizite de consultanță pe teritoriul Republicii Moldova, unde au fost consultați 107 agenți economici, 299 consumatori și distribuite 1645 pliante informative.
De asemenea au fost efectuate 12 controale de stat planificate, au fost înregistrate 230 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.