23 Mai | 2022
Sinteza săptămânală a Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței
704
În perioada 16-20 mai 2022 în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCPS) au parvenit 43 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost stabilite 6 măsuri restrictive cu aplicarea sancțiunii în sumă de 12 300 ei. Au fost înregistrate 3 cazuri soluționate pe cale amiabilă, fiind restituită suma de 5740 lei.
Au fost înregistrate 139 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.