În adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței parvin diverse reclamații ce țin de procurarea produselor și prestarea serviciilor. Recent, un consumator a depus o petiție pe motivul prestării necalitative a serviciilor funerare. Consumatorului i s-au încălcat drepturile după ce agentul economic care i-a predat plăcuța comemorativă, a comis o greșeală la tipărirea informației. Astfel, agentul economic de rea credință urmează ca în cel mai scurt timp să realizeze o plăcuță conformă pentru consumator.
Cetățenii de asemenea, au întâmpinat probleme la utilizarea serviciilor auto. Aceștia au rămas nemulțumiți după ce au inchiriat o mașină sau au fost refuzați de către agentul economic de a li se schimba piesele neconforme ale vehiculului.
Reclamațiile cetățenilor au mai vizat procurarea țiglei metalice neconforme, a unei mașini de tuns iarba defecte, a unui computer defect, dar și a două telefoane mobile cu defecțiuni.
În perioada 28-31 mai, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a fost sesizată de 16 consumatori.