DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Noutăți Comunicate de presă Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pen...
Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor
31 Martie | 2015
Unii consumatori sunt tot mai mulțumiți că își pot apăra drepturile sale cu ajutorul Agenției pentru Protecția Consumatorilor
eye
921

Recent, în adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor a fost expediată o scrisoare de mulțumire din partea unui cetățean care a reușit să-și apăre drepturi sale în fața unui agent economic care nu respecta Legislația în vigoare cu privire la comercializare încălcînd și drepturile consumatorului. Cetățeanul a sesizat Agenția telefonînd la Linia Fierbinte, ulterior, inspectorii au efectuat un control inopinant la agentul economic depistînd fraudele comise dar și ajutîndul pe consumator să-și găsească dreptatea și să-și apăre drepturile sale într-un termen foarte scurt. În continuare, mai jos, veți vedea mesajul integral al consumatorului.


Stimați funcționari ai Agenției pentru Protecția Consumatorilor

Ne exprimăm gratitudinea față de dvs., pentru implicarea activă în rezolvarea cazului din data de 26.02.2015 (procurarea emulsiei pentru pereți cu termen expirat). Acest fapt nu poate decît să mă bucure și să văd în Agenția pentru Protecția Consumatorilor un adevărat susținător al Adevărului, Dreptății și Scutul de apărare chiar și a consumatorilor simpli. Deasemenea, vă mulțumesc pentru promptitudinea de care dați dovadă. Implicarea dvs. directă a făcut ca la numai 20 de zile de la semnalarea defecțiunii să primim o scrisoare din partea agentului economic X, prin care ni s-a comunicat că putem să ne apropiem pentru a soluționa problema. Nu în ultimul rînd, am remarcat disponibilitatea dvs. de a afla amănunte despre cazul care din nefericire mi s-a întîmplat. Acum știu că ori de cîte ori voi întîlni situații asemănătoare (sper să nu se mai întîmple) voi cunoaște că există cineva pentru care încălcările sunt egale cu fraude. Susțin că Agenția pentru Protecția Consumatorilor este de o importanță primordială în societatea noastră. Împreună cu dvs. vom face Moldova mai bună.

Vă doresc succes în acțiunile pe care le întreprindeți

Cu deosebită considerație,

consumatorul X


Dragi consumatori, în cazul în care depistați încălcări a drepturilor dvs., nu ezitați să sesizați Agenția pentru Protecția Consumatorilor la numărul de telefon al liniei fierbinți 022 741 464 și 0 800 280 28 (apel gratuit din raioanele țării).


28 Martie | 2024
Masă rotundă cu reprezentanții Inspectoratului Național pentru Supraveghere T...
Astăzi 28.03.2024, reprezentanții Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC)  din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării, au participat la o masă rotundă  cu  Inspectoratul Național pentru  Supraveghere Tehnică (INST). Evenimentul...
26 Martie | 2024
Retrospectiva lunii februarie
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării, prezintă rezultatele lunii februarie 2024 :Retrospectiva lunii februarie.
22 Martie | 2024
Îmbunătățirea cunoștințelor Direcției Supraveghere Metrologică din cadrul ISS...
Inspectorii Direcției Supraveghere Metrologică din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) autoritate subordonată Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării își modernizează mijloacele tehnice utilizate în procesul controalelor metrologice pentru ...