1. Descarcă formularul pentru a completa petiția
2. Pentru a depune o petiție în format electronic este necesar de a dispune de semnătura electronică, astfel aceasta poate fi expediată în adresa de email a Inspectoratului: secretariat@isspnpc.gov.md
3. În cazul în care nu dispuneți de semnătura electronică, aceasta urmează a fi expediată prin intermediul poștei Moldovei sau la Ghișeul unic al Inspectoratului amplasat în mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78.
Cum obții semnătura electronică?
Procedura de obținere e foarte simplă – semnătura poate fi obținută la diverse instituții în funcție de instrumentul de semnătură electronică pe care dorim să-l folosim.
Pentru semnătura electronică mobilă cetățenii trebuie să se adreseze la operatorii de telefonie mobile (MoldCell sau Orange), pentru USB token la STISC (semnatura.md), iar pentru buletinul electronic - la ASP. Totodată, există practica mediului privat de a solicita semnături electronice la Serviciul Fiscal de Stat, la fel sub forma de USB token.
Cum semnezi documentele electronic?
Una din metode este folosirea Serviciul guvernamental integrat de semnătură electronică