DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima În cazul neconformităţii serviciului prestat
În cazul neconformităţii serviciului prestat

(1) În cazul serviciilor, remedierea gratuită a deficienţelor apărute care nu sînt imputabile consumatorului, înlocuirea gratuită în condițiile legii, reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii se aplică la constatarea deficienţelor în timpul prestării sau recepţionării serviciului ori în cadrul termenului de garanţie și se face  de către prestator într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit în contract.

(2) Prestatorul asigură toate operaţiunile şi suportă toate cheltuielile necesare pentru remedierea deficienţelor constatate la serviciile prestate, înlocuirea produselor utilizate în cadrul serviciilor respective, inclusiv transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea şi ambalarea acestora, sau pentru restituirea contravalorii serviciilor necorespunzătoare în cadrul termenului de garanţie.

(3) Consumatorul are dreptul să rezilieze contractul de prestare a serviciului de calitate corespunzătoare în orice moment, cu condiţia că achită prestatorului o parte din preţ, proporţională cu partea din serviciul prestat pînă la primirea de către prestator a avizului de reziliere a contractului, dacă contractul nu prevede altfel.

02 Decembrie | 2024
Informarea consumatorilor și a mediului de afaceri în cadrul unui magazin spe...
Inspectoratul Supraveghere Produse Nealimentare și Protecția Consumatorilor  în cadrul campaniei lansate „Alegere corectă – un produs de calitate !” a participat în data 02.12.2024  în incinta unui magazin specializat cu electrocasnice și produse de folosință îndelungată. Scop...
28 Noiembrie | 2024
Seminar dedicat stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice în Republica M...
Reprezentanții Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor a participat în cadrul seminarului organizat de Institutul Național de Metrologie, pe marginea Proiectului PTB EaP QI4GT, axat pe transpunerea standardelor europene în legislația națională privind stațiile de &ici...
27 Noiembrie | 2024
Vizită de lucru la Biroul Român de Metrologie Legală din București
În perioada 26-28 noiembrie 2024, inspectorii Direcției Supraveghere Metrologică din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) se află la Biroul Român de Metrologie Legală din București pentru aprofundarea cunoștințelor și îmbunătățirea competențelor p...