DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima În cazul neconformităţii serviciului prestat
În cazul neconformităţii serviciului prestat

(1) În cazul serviciilor, remedierea gratuită a deficienţelor apărute care nu sînt imputabile consumatorului, înlocuirea gratuită în condițiile legii, reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii se aplică la constatarea deficienţelor în timpul prestării sau recepţionării serviciului ori în cadrul termenului de garanţie și se face  de către prestator într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit în contract.

(2) Prestatorul asigură toate operaţiunile şi suportă toate cheltuielile necesare pentru remedierea deficienţelor constatate la serviciile prestate, înlocuirea produselor utilizate în cadrul serviciilor respective, inclusiv transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea şi ambalarea acestora, sau pentru restituirea contravalorii serviciilor necorespunzătoare în cadrul termenului de garanţie.

(3) Consumatorul are dreptul să rezilieze contractul de prestare a serviciului de calitate corespunzătoare în orice moment, cu condiţia că achită prestatorului o parte din preţ, proporţională cu partea din serviciul prestat pînă la primirea de către prestator a avizului de reziliere a contractului, dacă contractul nu prevede altfel.

27 Ianuarie | 2023
Semnarea Planului de Acțiuni de Cooperare între ISSPNPC și Serviciul Vamal al...
Astăzi, 27 Ianuarie curent, a fost semnat PLANUL DE ACȚIUNE DE COOPERARE (PAC) între Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorului (ISSPNPC) și Serviciul Vamal al Republicii Moldova (SVRM) privind implementarea mecanismului de cooperare dintre SVRM și ISSPNPC în domeniul controlul...
26 Ianuarie | 2023
Lansarea concursului de creativitate pentru copii claselor a V – IX-a cu gene...
  Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, în perioada 30 ianuarie 2023 – 10 martie 2023, ISSPNPC lansează concursul de creativitate pentru copii claselor a V – IX-a cu genericul « Mascota Consumatorului» fiind dedicat Zilei Mondiale a Drepturilor Consumato...
24 Ianuarie | 2023
Cursul de instruire: „Implementarea sistemului de control intern managerial p...
 Reprezentații Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor,  la data de 23 ianuarie 2023, au participat la cursurile de instruire, cu genericul “Control Intern Managerial: necesitatea raportării impune necesitatea implementării”, organizat și desfășurat de Academia de Man...