DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor
Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

Începând cu 1 aprilie 2019 a întrat în vigoare Codul administrativ al Republicii Moldova, nr.116/2018 care stabilește cadrul juridic principal prin care se asigură reglementarea raporturilor administrative la înfăptuirea activității administrative și a controlului judecătoresc asupra acesteia.

Prin petiție, în sensul prezentului cod, se înțelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorități publice de către o persoană fizică sau juridică

18 Martie | 2024
 Totalurile Săptămânii drepturilor consumatorilor
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării, a organizat activități utile în Săptămâna drepturilor consumatorilor - 11-15 martie 2024, atât pentru consumatori cât și pentru mediul de afaceri, dar nu în u...
18 Martie | 2024
Webinar organizat de ISSPNPC cu tematica : "Reguli generale de protecție a co...
La 14 martie curent, în ajunul Zilei Mondiale a Dreprurilor Consumatorilor,  Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizii,  a organizat un webinar cu genericul "Reguli generale de protecție a consumatorilo...
15 Martie | 2024
Conferință dedicată Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor 2024
Conferință dedicată Zilei Mondiale a Drepturilor Consumatorilor 2024 Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor marchează tradițional, la data de 15 martie, Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor, pentru a sublinia gradul de conștientizare la nivel mondial a drepturilor și necesităților ...