DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor
Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

Începând cu 1 aprilie 2019 a întrat în vigoare Codul administrativ al Republicii Moldova, nr.116/2018 care stabilește cadrul juridic principal prin care se asigură reglementarea raporturilor administrative la înfăptuirea activității administrative și a controlului judecătoresc asupra acesteia.

Prin petiție, în sensul prezentului cod, se înțelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorități publice de către o persoană fizică sau juridică

13 Septembrie | 2024
Reprezentanții ISSPNPC au efectuat o vizită la Autoritatea Națională pentru P...
Reprezentanții Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor au efectuat o vizită la ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.   La data de 12-13 septembrie curent, delegația Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecției Consum...
02 August | 2024
Dorești să faci cumpărături online, ISSPNPC vă informează!!!
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, informează consumatorul la ce să atragă atenția atunci când dorește să achiziționeze bunuri online. Dorești să faci cumpărături online? Iată câteva reguli: Verificați dacă magazinul online dispune de telefon de contact și a...
29 Iulie | 2024
ISSPNPC informează!!!
Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor în colaborare cu Serviciul Vamal, în baza notificărilor parvenite de la Autoritatea vamală cu privire la agenții economici ce importă produse pe teritoriul Republicii Moldova, primește informații privind documentele ce atestă evaluarea conf...