Recent, o locuitoare a or. Chișinău a procurat o pereche de încălțăminte, pentru care a achitat suma de 1590 lei. Chiar în primele zile de exploatare a pantofilor, aceasta a constatat că produsul este de calitate necorespunzătoare, incomoditățile create provocându-i probleme de sănătate tinerei. Din această cauză, consumatoarea a depus imediat o petiție în cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței prin care a solicitat implicarea APCSP în vederea restituirii banilor pentru perechea de încălțăminte neconformă.
Reieșind din rezultatele examinării petiției, la sediul APCSP a fost înregistrată o recipisă depusă de consumatoare, prin care s-a comunicat că problema înaintată către agentul economic a fost soluționată pe cale amiabilă, și astfel, i-a fost restituită cumpărătoarei suma de 1590 lei pentru produsul necorespunzător.
Dragi consumatori, dacă ați întîmpinat probleme privind calitatea unui produs sau prestarea unui serviciu nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Ne puteți găsi la Telefonul Consumatorului 022 74-14-64 sau la adresa: mun. Chişinău, sector Centru, str.Vasile Alecsandri, 78.