01 Август | 2022
Sinteza săptămânală a Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor
940
În perioada 25-29 iulie 2022 în adresa Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC) au parvenit 29 de reclamații de la consumatori.
Plângerile notificate se referă la numeroase servicii prestate necalitativ, care i-au determinat pe consumatori să-și ceară drepturile vizavi de remedierea problemelor apărute. Cetățenii s-au ciocnit de probleme la procurarea diverselor produse industriale.
Au fost 6 participări în instanța de judecată. A fost înregistrat 1 caz de soluționate pe cale amiabilă fiind reatituită suma de 4600 lei.
A fost înregistrate 121 apeluri telefonice la Telefonul Consumatorului, oferindu-se, totodată, și o serie de consultații în cadrul Ghișeului Unic.