DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima În cazul neconformităţii serviciului prestat
În cazul neconformităţii serviciului prestat

(1) În cazul serviciilor, remedierea gratuită a deficienţelor apărute care nu sînt imputabile consumatorului, înlocuirea gratuită în condițiile legii, reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii se aplică la constatarea deficienţelor în timpul prestării sau recepţionării serviciului ori în cadrul termenului de garanţie și se face  de către prestator într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator sau în termenul stabilit în contract.

(2) Prestatorul asigură toate operaţiunile şi suportă toate cheltuielile necesare pentru remedierea deficienţelor constatate la serviciile prestate, înlocuirea produselor utilizate în cadrul serviciilor respective, inclusiv transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, montarea şi ambalarea acestora, sau pentru restituirea contravalorii serviciilor necorespunzătoare în cadrul termenului de garanţie.

(3) Consumatorul are dreptul să rezilieze contractul de prestare a serviciului de calitate corespunzătoare în orice moment, cu condiţia că achită prestatorului o parte din preţ, proporţională cu partea din serviciul prestat pînă la primirea de către prestator a avizului de reziliere a contractului, dacă contractul nu prevede altfel.

15 Mai | 2024
Mai multă siguranță pentru Consumatorii din Republica Moldova.
Azi 15 mai, Cabinetul de miniștri a aprobat Regulamentul de conlucrare dintre Serviciului Vamal și autoritățile de supraveghere a pieței, în scopul asigurării siguranței și conformității produselor importate în Republica Moldova. Documentul stabilește un mecanism unic de control al produselor și un format standard de date care urm...
03 Mai | 2024
Masă rotundă cu tema: Securitatea produselor și supravegherea pieței în condi...
Reprezentanții Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecție Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării au participat la masa rotundă „ Securitatea produselor și supravegherea pieței în condițiile de preaderare a UE” eveniment găzduit de Colegiul de Stu...
02 Mai | 2024
ISSPNPC ATENȚIONEAZĂ!
Retragerea produsului neconform de pe piață! Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării informează consumatorii despre acțiunile de retragere din comerț a unui model de scaun de bicicletă pentru copii al companiei„Thule AB&...