DEPUNE O PETIȚIE
?
Program de lucru
Luni-Vineri: 8:00 - 17:00
Linia Verde
Doar rețeaua fixă
TELEFONUL CONSUMATORULUI
SEMNALEAZĂ ACTE DE CORUPȚIE
menu
Prima Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor
Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

Începând cu 1 aprilie 2019 a întrat în vigoare Codul administrativ al Republicii Moldova, nr.116/2018 care stabilește cadrul juridic principal prin care se asigură reglementarea raporturilor administrative la înfăptuirea activității administrative și a controlului judecătoresc asupra acesteia.

Prin petiție, în sensul prezentului cod, se înțelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorități publice de către o persoană fizică sau juridică

15 May | 2024
Mai multă siguranță pentru Consumatorii din Republica Moldova.
Azi 15 mai, Cabinetul de miniștri a aprobat Regulamentul de conlucrare dintre Serviciului Vamal și autoritățile de supraveghere a pieței, în scopul asigurării siguranței și conformității produselor importate în Republica Moldova. Documentul stabilește un mecanism unic de control al produselor și un format standard de date care urm...
03 May | 2024
Masă rotundă cu tema: Securitatea produselor și supravegherea pieței în condi...
Reprezentanții Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecție Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării au participat la masa rotundă „ Securitatea produselor și supravegherea pieței în condițiile de preaderare a UE” eveniment găzduit de Colegiul de Stu...
02 May | 2024
ISSPNPC ATENȚIONEAZĂ!
Retragerea produsului neconform de pe piață! Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor din cadrul Ministerului Dezvoltării Economice și Digitalizării informează consumatorii despre acțiunile de retragere din comerț a unui model de scaun de bicicletă pentru copii al companiei„Thule AB&...